[AR] Koets opknappen (iets goedkoper...)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:16

Wij hebben zelf een menwagen staan voor een D-pony en daar kun je echt geen mini's voor zetten. Ik ga mee met een eerdere reactie dat je beter naar een geschikte menwagen kunt gaan kijken. Eventueel iets meer betalen, dan achteraf met een menwagen zitten waar je niets mee kunt. Vaak is zo'n wagen aan veel meer restauratie onderhevig dan je in eerste instantie verwacht en daarmee ben je dus stukken duurder uit. Goedkoop is in dit geval dus de bekende duurkoop. ;)

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:01

JoyCiej007 schreef:
nou, om nou te zeggen dat je met een concourswagen de straat niet mee op moet gaan is óók wat overdreven.

Dit was gericht naar TS, volgens mij weet ze vrij weinig van het mennen, dan adviseer ik haar inderdaad om niet met een concourswagen de weg op te gaan.
Dit lijkt me niet een verstandige actie.

Ik zou TS sowieso aanraden om zichzelf iets meer in het mennen te verdiepen, voordat ze haar pony's ergens voor zet.
Misschien maar eens beginnen met mencursus in de buurt. of je koetsiersbewijs gaan halen.
Niet dat dat heilig is, maar daar leer je in ieder geval hoe en wat het mennen inhoud, hoe het tuig in elkaar steekt en hoe je je een paard fatsoenlijk moet in en uitspannen,

SophieMitch

Re: Koets opknappen (iets goedkoper...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 21:57

Als ik jou was zou ik inderdaad nog even doorsparen een goedpassende wagen kopen voor je mini's +:)+