Ik doe voor de vijfde keer mee. L dressuur Jazz 2009 Z dressuur Jazz 2010 Z dressuur Jazz 2011 Z dressuur Two Spot 2012
L vaardigheid Black Bendit 2014 epo
Gefeliciteerd met jullie Hippiadetickets! Nu nog West en Oost....
janouk
Geplaatst: 10-08-14 13:24
respect grainey
Maisie
Geplaatst: 10-08-14 13:26
ik ga mij proberen aan te sluiten bij Janouk dennis en tine volgende week.
Vorig jaar voor het eerst op de hippiade geweest met ferro in de Z/ZZ vaardigheid.
wittequint
Geplaatst: 10-08-14 16:29
Voor diegene die al door mogen gefeliciteerd,en diegene die nog moeten succes.
Gisteren in ten Post samen met mijn dochter ook geselecteerd voor de hippiade. Mijn dochter in de klasse L vaardigheid pony's met Bart Blom (was haar eerste D/V wedstrijd) en ik ook in de L vaardigheid maar dan bij de paarden met Lars. Super blij mee want dit was Lars zijn derde wedstrijd en een derde plaats behaald met een foutloze vaardigheid. Dit wordt voor mij de vierde keer dat ik naar de hippiade mag. 3 keer met Quint en nu voor het eerst met Lars.
Bart Blom Lars
Fenny
Geplaatst: 10-08-14 17:53
Nu zal ik nog even op de manier van Anke haar openingspost mijn aanmelden voor dit topic
naam menner: Fenny Klunder naam pony('s)/paard(en): Zwanehoef's Dexter fan It Aventoer onderdeel: dressuur en vaardigheid enkelspan pony klasse: 2x L district: Noord
Gefeliciteerd iedereen! Word al een mooie bokker hippiade.
Maasdijk gangers ook succes aankomend weekend!
janouk
Geplaatst: 10-08-14 18:35
@wittequint Chique pony's. Die Lars is echt een mooi opgerichte pony
tine10
Geplaatst: 10-08-14 18:36
janouk schreef:
@wittequint Chique pony's. Die Lars is echt een mooi opgerichte pony
Helemaal mee eens Janouk. In het echt zijn ze nog mooier dan op de foto's. Echte blikvangers
wittequint
Geplaatst: 10-08-14 19:31
@janouk en tine thanks! we zijn ook erg blij met deze 2 welsh NWR pony's. Al moet ik nog wel wat aan de maat wennen hoor. Quint was een kleiner formaat welsh en lang niet zo actief als deze jongens.
Anke
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-14 17:20
Vol spanning wachten we de uitslagen van DK West af.....
janouk
Geplaatst: 16-08-14 20:32
Districtskampioenschappen. Janouk liep 2 hele fijne proeven ZZ dressuur: goed voorwaarts en aktief. Heel blij mee met de progressie van de laatste weken. De jury bij H was ook blij : 211 punten. De jury bij C had helaas een hele andere mening: 176 punten. 35 punten verschil
2e proef Jury bij H 204 punten Jury bij C 196 punten
Niet genoeg om de aansluiting bij de top 3: geen Hippiade
In de vaardigheid was de tijd en de scherpe bochten de scherprechter. Van de ca. 110 starts waren er maar een stuk of 10 foutloos binnen de tijd.
Janouk liep heel fijn en bleef goed aantrekken: 3 balletjes en tijdsoverschrijdeing. Maar goed gelopen
Nu op naar de clinic bij de Bondscoach: kijken of hij iets kan met Janouk> Geen Hippiade voor ons dit jaar.
Ik en Romy zijn ook weer van de partij! Dit jaar alleen de vaardigheid. Wij doen mee in de klasse L vaardigheid enkelspan pony was een lastige vaardigheid gisteren. We moesten echt flink gas geven in het parcours om binnen de tijd te blijven. Ook erg goed opletten met sturen, erg technisch. Wij zijn reservekampioen Klasse L vaardigheid geworden.
Dennis
Geplaatst: 18-08-14 08:55
Joepie! Wij mogen ook!
Ik ga heen met Caya van stal Denci, in de klasse M dressuur voor district west.
Ik had eigenlijk eerder verwacht in de vaardigheid door te mogen, maar daar een pech balletje. In de dressuur heeft ze zich zelf (zeker in de 1e proef) overtroffen. Het was in eerste instantie niet genoeg, maar door afmeldingen mogen we toch heen! Caya zou komende week naar haar nieuwe eigenaar toe, maar ik mag haar tot de hippiade op stal houden. We kunnen dus nog fijn even trainen.
Ik ga voor de 2e keer heen, maar ben voor de 3e keer geselecteerd. 2 jaar terug ben ik met Roos in de ZZ dressuur geweest. Vorig jaar mocht ik met Whitney in de Z/ZZ vaardigheid heen (en Caya voor de jonge menpaarden competitie) maar had toen een crematie op de dag van de hippiade.
Pauk
Geplaatst: 18-08-14 15:34
En wij mogen ook! Voor ons de 1e keer! We zijn afgelopen zaterdag 3e geworden!
vnaam menner: Karen naam pony('s)/paard(en): Amazing Kyra van den Alsemgeest onderdeel: L vaardigheid enkelspan pony district:West
Vraagje, ik was reserve, dus heb de mooie brief niet gehad. Moet je je zelf opgeven voor de hippiade of gaat dat automatisch? 2 jaar terug stond ik in eens op de startlijst, vorig jaar had ik een hele warrige periode (ivm 2 overlijdens gevallen vlak achter elkaar, waardoor ik ook op een crematie was ipv op de hippiade) dus geen idee meer hoe ik dat toen gedaan heb.