Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

... paard voelt dat aan.
Isapaardje schreef:In ieder geval niet 'bezorgd' beginnen... paard voelt dat aan.
I know .. maarja, het is vaak toch sterker dan mezelf
) maar maakte allemaal niet uit, hij keek eens om voor te zeggen van ... (hij zuchtte nog net niet
) Daarna op de koets, 2e persoon op de koets en de andere groom had hem nog aan het halstertouw.
en met hem de straat op. We zijn amper op de straat, zie ik achter ons een grote tractor met trailer erachter indraaien. Super
Zodra we de straat op waren voelde hij gewoon zoals anders, reageerde hij net zoals anders op de zweep (niet
) en ging het gewoon allemaal heel soepel. Richting bos gedraaid, groom heeft dan halstertouw losgemaakt en is er nog even naast blijven lopen en dan steeds verder richting koets. Pony stil gezet, groom erop en gaan met die banaan.
Zorgen voor niks dus .. En daarnaast denk ik dat hij gewoon wat vervelend werd omdat hij het erg niet af mocht
en hij heeft het sowieso wat moeilijk met bochtenwerk.

Dus dat is wel fijn als bevestiging, geeft mij ook meer moed om andere dingen te proberen ..
Gypsy schreef:Maar ik snap je wel hoor, paniek voor de kar is niet leuk. Maar die van jou is gewoon een geval appart.

Maarja, beter alles voorbereiden en bij twijfel niet gaan, dan er vanuit gaan "ach, komt wel goed" en dan in de problemen komen..