Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SunNDLM schreef:Het eerst wat mij op valt is de langboom die erg laag zit. Kan je die verstellen zodat die wat hoger komt? De borsttuigen worden nu al het ware naar beneden getrokken.
Daarnaast kan je dit inderdaad het beste oplossen in de teugelvoering en eventueel omspannen. Je zei dat de vos "normaal" loopt als je ze om spant, dan zou ik dat doen. Van daar uit kan je ook aan de bonte gaan werken. Twee pony's die tegen elkaar op duwen is moeilijker dan één.
Je kan er voor kiezen om de binnenleidels wat korter te stellen waardoor je binnenstelling vraagt. Met je zweep (met op zonder slag, net wat jij makkelijker vind i.v.m. het mishouden van de andere pony) kan je de pony van de boom af drijven.
ogidni schreef:Als ze voorheen (maak ik op uit je openingspost) wel ijzertjes hadden kan het heel goed zijn dat ze gewoon gevoelig zijn. Vandaar dat ze het op zachte bodem niet doen en op harde bodem wel.
Of weer ijzertjes eronder, of even een tijdje laten wennen aan het ijzerloos lopen.
Valuna schreef:de hoefsmid heeft een week voor de tijd de ijzers eraf gehaald en ze bekapt heeft toen niks raars gezien denk ik, anders had hij dat wel gezegd neem ik aan