Ik heb de strengen ook altijd door rubber ringen lopen en zo van het paard af. Rubbers waarmee je dekzeilen vastzet. met mijn tweespan lopen de strengen wel langs de pony's maar nergens last van en ze zijn ook geschoren. verder mag de burry genoeg ruimte hebben bij de buik. In combinatie met een bredere zweng zou je het ook kunnen oplossen denk ik.
Sandrina
Geplaatst: 19-02-14 10:13
Ik heb beloofd foto's te maken van de riempjes die de streng afhouden:
Iets minder duidelijk:
Dat ziet er dan zo uit;
Weet je al hoe je het gaat oplossen? Want een oplossing moet toch tussen de antwoorden zitten.
dingogirl
Geplaatst: 19-02-14 21:08
Sandrina, de riempjes zijn zo te zien nog te lang want de strengen komen nog tegen zijn buik ? maar het is het goede idee.
Sandrina
Geplaatst: 19-02-14 21:36
dingogirl schreef:
Sandrina, de riempjes zijn zo te zien nog te lang want de strengen komen nog tegen zijn buik ? maar het is het goede idee.
Ze zijn nu inderdaad tamelijk lang, normaal kort ik ze wat in. Daarin heb je gelijk. HAAR buik.
Nogmaals bedankt voor het meedenken. Ondertussen even een weekje op vakantie geweest. Ik heb ook antwoord van de verkoper. Hij gaf aan de riem van het borsttuig te verlengen zodat de strengen wat zakken. Dat ga ik dus proberen. Net al een beschermer erom. Of een bontje of van de streng hoezen. Maar ik vraag mij af of die over zo een dikke gesp heenpassen.
Ik hou jullie op de hoogte....wat uiteindelijk de juiste oplossing is.
maasduin
Geplaatst: 23-02-14 21:45
probeer maasduinenservice eens!! Goede service en advies