cheybinky schreef:@melody93
Leuk! Alleen 1 probleempje.. Het ligt stil hier.
Want als ik binky er voor span, & uiteindelijk ga draven, bonkt de sulky heel erg op zijn rug.
Dus ik heb hem er niet meer voor gezet.
Bij het zien van de foto dacht ik........... 'hé wat zonde, als ik die foto eerder had gezien dan had ik gezegd dat hij niet in balans en evenwicht hangt, en dat dat ook heel erg lastig gaat worden met deze wagen'.
Dat bonken/klapperen doet hij idd omdat hij dus niet goed in balans en evenwicht is. En heel eerlijk denk ik niet dat je deze wagen juist in balans en evenwicht gaat krijgen......... Zonde van je tijd en geld.
Normaal verstel je het bankje/stoeltje, dat in combinatie met het verstellen v/d lichtogen en evt. gewicht op de achterkant moet er dan voor zorgen dat je lamoen echt zweeft in de lichtogen.
Het lamoen is trouwens ook te lang voor je paard, en de spaken vind ik persoonlijk véeels te licht en te iel.
Mag ik vragen waarom je voor een 2wieler/sulky hebt gekozen, ipv. voor een 4wieler? En waarom voor deze?
Eerlijk gezegd....... zou ik deze verkopen. Iets geld erbij leggen, en dan een goede, degelijke, 4wielige recreatiewagen aanschaffen.