Ik overleef de tenten ook wel hoor, dit jaar was t ook lekker in de camper van mijn ouders. Vind het af en toe wel fijn om even de rust op te zoeken (en de halve BBQ te missen haha)
Ik zal hier thuis ook eens overleggen of het mogelijk is, lijkt me leerzaam en je ontmoet veel andere menners. Staat ook ergens vermeld wat het allemaal precies inhoudt? (activiteiten e.d.) Hoopelijk lukt het om dan met het dubbelspan te gaan.
Precieze programma krijg je van te voren toegestuurd.. Over t algemeen is t: ma ochtend half uur, smiddags drie kwartier, di 2x driekwartier, woe marathon/vaardigheidsdag, do twee keer drie kwartier, vrijdag morgen 1 x drie kwartier( vorig jaar kon je ook kiezen om i.p.v. deze laatste Les een proefje voor een jury te rijden).
Je krijgt drie kwartier les met twee aanspanningen per les.. het is de bedoeling dat je zelf alvast wat losrijd.
Ma, di en do is er meestal s' avonds een lezing of clinic. Woe avond een gezellige bbq.
Ipsilonka
Geplaatst: 17-12-12 18:30
@eefielover, je vergeet erbij te vertellen dat we netjes om 10 uur naar bed gaan
FrieseMenner
Geplaatst: 17-12-12 18:44
Klinkt super! Zeker een gelegenheid om iets te leren. Mooi dat hengsten wel worden toegelaten, is dat in ieder geval geen punt.
Ik heb overigens wel jonge, onervaren pony('s) die waarschijnlijk erg onder de indruk zijn van andere omgeving/andere pony's. Ik neem aan dat hier in beperkte mate wel rekening mee te houden is(Zijn nog geen in topconditie wedstrijdpony's die alles al kennen)
Week 1 valt helaas al af maar waarschijnlijk is week 2 nog wel mogelijk. Overigens bedenk ik me net dat het wel redelijk midden in het dekseizoen valt...
Ik denk dat ik 2 weken zal gaan, 1 mennen en 1 ohz, kosten zijn te overzien, kan ik nog betalen.
Tenten met veranda, en gewoon weer stapelbedden. Komt dus wel goed! Inschrijven gaat digitaal, maandagochten 7 januari vanaf 6.00 is inschrijving geopend Heb maar even groomlief de data doorgegeven zodat ze kan kijken wanneer zij kan. Als het lukt week 2.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Over 6 dagen kunnen we inschrijven!
Inmiddels staat er bij de menweken ook gewoon de mogelijkheid tot meebrengen van extra paard, pony of persoon.. Bij de andere weken staat dat niet. Is dus blijkbaar in die weken geen probleem!
Morgen inschrijven mensen! Ligt de site bij jullie er ook uit nu? Dacht even te checken vanaf hoe laat dat formulier er ook al weer op zou staan, weet iemand van jullie dat zo?