Misschien moet Renatedunk nog overtuigd worden, dat het hier echt heel gezellig is
Het is idd mijn stukje en had gelezen dat Dotje Modje het er inderdaad nog tussen kan plaatsen gelukkig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien moet Renatedunk nog overtuigd worden, dat het hier echt heel gezellig is

ik heb niet meer bijgelezen
Ollie, kom je zaterdag nog buurten bij Zuurtje
volgende keer beter! 

hup, sporen verdienen jij
Nee gekheid, je kan er nog gewoon bij hoor, stuur je je stukje met 2 foto's per pb naar mij, dan bewerk ik het en stuur het door naar onze huisMod
Heb ik met Dingetje ook gedaan en SL doet dat ook nog! Had iedereen in het algemeen opgeroepen paar keer en aantal mensen nog via pb, maar het was al met al behoorlijk wat correspondentiewerk (en in een enkel geval niet eens op vriendelijke toon
), zodat ik de moed een beetje had opgegeven...
Vond het zelf veel te lastig om uit foto's die ik kreeg toegestuurd dan maar 2 foto's te kiezen, vandaar bij enkeling wat meer foto's. Snel 500 pagina's volkletsen en volgende keer bij jou alle kanjers d'r op. Kan trouwens ook nog de foto's even bij jou opnieuw bewerken en Gem vragen aan te passen.
Ach, heb maar niet op finesses getraind, maar even op uithoudingsvermogen, hem lekker z'n gang laten gaan in galop, yeehah
. En ook nog iemand hier onvriendelijk naar diegene die de moeite neemt om een topic te openen
, daar kan ik met mijn verstand echt niet bij, hoor
.
ik kon zelf niet kiezen, vond ze alle 3 leuk...
.
!
, tja, is een vloek en een zegen werken vanuit huis, hahahaha.
.
*
Rotbeest, verder niks laten merken. Dat is echt lastig hoor een paard wat zo hard is voor zichzelf!