Ik heb al over van alles nagedacht maar vind het gewoon vrij hopeloos, vervoerstechnisch gezien
heb nu natuurlijk bijna 2 jaar bij menstal gestaan waar ik ook mijn les kon krijgen, maar naar wedstrijd gaan bleef ook van daaruit een probleem. Je moet dan al gezamenlijk naar wedstrijden willen en kunnen. Vaak door werk of gezien is het misschien een paar keer per jaar mogelijk gezamenlijk ergens heen of terug te gaan maar praktijk wijst dat dat vaak toch echt beperkt is.Als je een menvereniging hebt waar je je kar kunt stallen of die een aantal karren hebben staan, is ook alweer een soort van oplossing. Maar als je een keer per week les hebt neem ik aan dat je toch ook wel nog een keer in de week zelf wilt kunnen mennen (van huis uit).... dus je kar laten staan lijkt me ook niet wat eerlijk gezegd...
.
. Ik weet verder niet of dat daar in verenigingsverband gebeurt, maar de opzet is goed bedacht.
.
waar een wil is is een weg, jazeker, maar dus niet actief bij een menvereniging omdat dat qua organisatie / logistiek niet haalbaar is.