Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Margarita_ schreef:Inderdaad een hoger niveau van de demonstraties. Ik heb vrij lang op de tribune gezeten omdat alles nogal uit liep. Maar na de zoveelste kur op muziek op M niveau van de diverse rassen had ik het wel gezien. Tevens was de tinker demonstratie om te huilen. Volgens mij een 8tal? tinkers, de 1 kon niet halthouden, de galop wat ongecontroleerd, de ene amazone ging lichtrijden de andere doorzitten, enz enz . Kortom had nog nooit zoiets slechts gezien...
piene schreef:_Margarita_ schreef:Inderdaad een hoger niveau van de demonstraties. Ik heb vrij lang op de tribune gezeten omdat alles nogal uit liep. Maar na de zoveelste kur op muziek op M niveau van de diverse rassen had ik het wel gezien. Tevens was de tinker demonstratie om te huilen. Volgens mij een 8tal? tinkers, de 1 kon niet halthouden, de galop wat ongecontroleerd, de ene amazone ging lichtrijden de andere doorzitten, enz enz . Kortom had nog nooit zoiets slechts gezien...
Wat een onaardige opmerking en dat van iemand die zelf op L2 niveau rijd en qua mennen in de hobby klasse zit.
het zijn mensen die vrijwillig daar komen , met mischien nog jonge paarden die dit voor de eerste keer doen bovendien jij kunt het verschrikkelijk hebben gevonden, een ander vond het mischien wel erg leuk
(mijn moeder zei altijd als je niets aardigs kan zeggen kun je beter je mond houden)
Laten we vooral niet vergeten dat het voor een heleboel mensen ook gewoon een hobby is en ik vind juist de kneuterigheid erg aantrekkelijk van de paard en koets.
we zijn nu eenmaal niet allemaal Chardon of een Anky![]()
het mooie van de paardensport is dat je nooit uitgeleerd bent, maar we hoeven echt niet allemaal op topniveau te presteren
stef schreef:Waarom het nivo van diegene die het schrijft erbij betrekken?
Ik ga geen entree betalen om dingen te zien die ik zelf ook kan...
piene schreef:_Margarita_ schreef:Inderdaad een hoger niveau van de demonstraties. Ik heb vrij lang op de tribune gezeten omdat alles nogal uit liep. Maar na de zoveelste kur op muziek op M niveau van de diverse rassen had ik het wel gezien. Tevens was de tinker demonstratie om te huilen. Volgens mij een 8tal? tinkers, de 1 kon niet halthouden, de galop wat ongecontroleerd, de ene amazone ging lichtrijden de andere doorzitten, enz enz . Kortom had nog nooit zoiets slechts gezien...
Wat een onaardige opmerking en dat van iemand die zelf op L2 niveau rijd en qua mennen in de hobby klasse zit.
het zijn mensen die vrijwillig daar komen , met mischien nog jonge paarden die dit voor de eerste keer doen bovendien jij kunt het verschrikkelijk hebben gevonden, een ander vond het mischien wel erg leuk
(mijn moeder zei altijd als je niets aardigs kan zeggen kun je beter je mond houden)
Laten we vooral niet vergeten dat het voor een heleboel mensen ook gewoon een hobby is en ik vind juist de kneuterigheid erg aantrekkelijk van de paard en koets.
we zijn nu eenmaal niet allemaal Chardon of een Anky![]()
het mooie van de paardensport is dat je nooit uitgeleerd bent, maar we hoeven echt niet allemaal op topniveau te presteren
piene schreef:stef schreef:Waarom het nivo van diegene die het schrijft erbij betrekken?
Ik ga geen entree betalen om dingen te zien die ik zelf ook kan...
Daar heb je gelijk in, maar dan nog denk ik dat het leuk is om naar iemand van hetzelfde niveau te kijken , er valt namelijk altijd wat te leren. zelfs als je Anky bent of Chardon dus wat je niveau ook is.
dus jij wilt alleen maar dingen zien die je zelf niet kan? ik vind het ook leuk om dingen te zien die ik ook kan, maar die een ander bv anders oplost of beter doet.
ik vind juist de gezelligheid en het plezier wat mensen hebben belangrijk en leuk om naar te kijken.
of het nu een shetlander is die een eenvoudige vaardigheidsproef doet of iemand die in een hogere klasse rijd met zijn aanspanning.
dat maakt de hobby zo byzonder ieder op zijn eigen manier en niveau en ik vind het allemaal leuk.
da's ook het leuke van bv de dag van het aangespannen paard in Utrecht.