VanHuisUit schreef:een nieuw topic.... kunnen we weer 500 pagina's volkletsen. Het is toch eigenlijk wel heel erg
![]()
![]()
Lanouska wat goed gedaan, erg leuk zo weer die foto's en verhalen!
Het is koud zeg.... ga zo even kijken of ik nog een uitrijdekentje kan scoren want ik had het zelf gisteren aan het eind van de rit echt zoooooo vreselijk koud, weet niet of ik het ooit zo koud heb gehad op een paard (wel op de bok maar niet als ik erop zit) dus kan me voorstellen dat het voor het paard dan ook gewoon best wel koud kan zijn.... ze vond haar warme slobbertje ook wel erg lekker![]()
Maar het blijft dus de hele week vriezen ... het is hier zo mooi buiten ...
Trouwens geweldig dat gezicht van jou Bicci toen jouw paardje zo omhoog ging (was toen toch bij Sintels) zo van ja, duh, dat doe je maar ergens anders, relax...
Oja, mij zie je ook absoluut niet op een slee rondcrossen, vorig jaar even op de slee gezeten achter een zeer brave Alwyn, maar dat was het dan ook. Ben veel te blij dat mijn benen weer normaal zijn, moet er niet aan denken dat ik door zo'n slee-actie weer helemaal opnieuw kan beginnen zeg... wat niet wegneemt dat ik het er allemaal erg gezellig uit vind zien en denk dat je er veel plezier bij kan hebbenMaar het geldt bij mij ook voor schaatsen, doe ik ook niet meer terwijl ik flink wat toertochten heb gedaan....maar das war einmal.

ik was zoiezo in elk geval niet onder de indruk van zn geneuzel...hihi