Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Borco schreef:hafjelinger schreef:Wij hebben ook weer ingeschreven.
31 maart/1 april Heukelom
12-13 mei Uden
2-3 juni Tilburg
16-17 juni Schijndel
30 jun-1 jul Heijenrath
11-12 aug Ysselsteyn
..... sept(?) Geldrop
Datums komen van http://www.districtzuidmennen.nl
Dan gaan wij elkaar ook weer tegenkomen. We hebben alleen Beesd ingeschreven ipv Ysselsteyn.
Ga je nog klasse 1 starten of ga je al voor klasse 2... geef ons ook maar eens een kans!
BlackDevils schreef:Ik denk dat ik wacht met inschrijven totdat ik denk dat mijn pony's er klaar voor zijn.
Op enkelspan hebben ze beide al wel laten zien dat ze wat kunnen. Nu moeten ze het nog even met elkaar doen...
Beide hebben hun tekortkomingen en ze moeten even leren hoe ze elkaar aan kunnen vullen.
Daarom ben ik vanuit de basis aan het opbouwen. Ze hebben snel last van spanning. Heel vervelend dat het zulke spiegels zijn
Om dit weg te krijgen moet je vertrouwen kweken. En dat is waar ik nu mee bezig ben...
Sorry JoyCiej007, ik gebruik geen zweep.
kiss schreef:ik was even op de site van Heijenrath aan het kijken, en toen las ik dit, weet iemand welke data klopt?
stuur zowiezo een mail naar ze toe
quote van de site:
De Samengestelde Menwedstrijd 2012, voor de klassen 4,3, 2 en 1 staat gepland op 14 en 15 juli 2012.
Het secretariaat is gelijk aan dat van vorig jaar:
hafjelinger schreef:kiss schreef:ik was even op de site van Heijenrath aan het kijken, en toen las ik dit, weet iemand welke data klopt?
quote van de site:
De Samengestelde Menwedstrijd 2012, voor de klassen 4,3, 2 en 1 staat gepland op 14 en 15 juli 2012.
Nee, Heijenrath is 30 jun - 1 jul. Heijenrath is namelijk altijd gelijk in het weekend wanneer mijn zomervakantie begint. Wij dachten ook eerste 14 en 15 jul maar dat is dus veranderd.
hafjelinger schreef:kiss schreef:ik was even op de site van Heijenrath aan het kijken, en toen las ik dit, weet iemand welke data klopt?
quote van de site:
Nee, Heijenrath is 30 jun - 1 jul. Heijenrath is namelijk altijd gelijk in het weekend wanneer mijn zomervakantie begint. Wij dachten ook eerste 14 en 15 jul maar dat is dus veranderd.
kiss schreef:Op de wedstrijden zijn ze wel iets anders. Daarom train ik eigenlijk alleen op rust.ziet er relaxed uit, doe jij altijd zulk werk met je jonge pony's?