Nouvel schreef:Ik heb zo'n thermobroek voor over je rijbroek met ritsen aan de zijkant, die doe ik altijd aan over mijn spijkerbroek in de winter op de wagen.
Verder dik fleece vest, meestal 2 jassen, sjaal, gevoerde handschoenen, dikkere schoenen of laarzen met een paar kousen en een paar sokken over elkaar heen...
Hoe lang ben jij wel niet bezig met aan en uitkleden?
Die thermo shirts bij de action zijn echt top. en kosten iets van 4 euro.
Ik heb ze elke dag aan en ze voeren het zweet echt van je lijf af, je krijgt het soms ff koud maar daarna ook heel snel weer warm.
Daaroverheen een hoodie of een fleece trui en dan mijn mountain horse jas Grace. Super jas, wind en waterdicht.
Skisokken en de paddock schoenen van wederom mountain horse.
Vandaag nog gemend in mijn spijker broek maar voorheen had ik daar gewoon een skibroek overheen.
Tegenwoordig heb je ook softshell skibroeken, zijn wat dunner en dus prettiger om in te lopen. En ik denk als je daar de thermo legging van de action onder doet dat je het niet koud krijgt. Daar ga ik dus nog even achteraan.
Voor het hoofd heb ik mijn cowboy wax hoed, lekker warm. Maar heb thuis ook nog van die bontmutsen, maar met de hoed kan ik gewoon goed om mij heen kijken.
Handschoentjes bij de dekamarkt gescoord. Meer omdat ik mijn vingers hier makkelijk in kon bewegen voor bv halsters vastmaken als de paard s'ochtend naar buiten gaan. Echter blijken deze dingen onwijs warm en winddicht en dat voor maar 1 euro
Na thuis komst paard op stal zetten, snel de kar naar binnen en dan opwarmen in de kantine.