[AR] Showtuigje met veel blingbling via ebay

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:45

Bling bling frontriemen, op maat gemaakt, koop ik gewoon hier op bokt :D ik stuur je pb.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 20:40

lianne74 schreef:
Wat je ook zou kunnen doen is een 'gewoon' stevig leren tuigje zelf oppimpen met strasstenen......met fix-it steentjes moet dat kunnen denk ik. Die zitten echt muurvast na bevestigen (worden ook op schoenen, tassen, kleding ed gebruikt, kunnen gewoon in de wasmachine en verkleuren niet) Ik weet niet of je nog een extra tuigje hebt liggen? voor 150 euro kun je héél veel strass steentjes kopen. En je kunt helemaal zelf bepalen hoe en waar je ze zet; ik denk aan de naam van je pony ergens, of swirls; of juist strakke lijnen; wat je zelf wilt! En leuk om te doen ook...........

Wat een goed idee!! *D

Maar moet ik alsnog een tuigje kopen waar ik dat mee zou willen doen :D

xSCWx

Re: Showtuigje met veel blingbling via ebay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:47

Dat vind ik ook een heel goed idee! Zelf steentjes plakken... Waar haal je goede steentjes?

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 21:24

Volgens mij gewoon op google hot fix stones of strass stenen intypen en dan zoeken. Ik vraag me alleen af of ze die hebben in zo groot. Die piepkleintjes zijn volgens mij helemaal niet zo opvallend op een tuig... of je moet er heel veel dicht bij elkaar op doen :D

Ik kreeg bericht terug dat ze out of stock zijn deze tuigjes -O- maar hij zal me berichten als hij ze weer heeft!

xSCWx

Re: Showtuigje met veel blingbling via ebay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 22:24

Even zitten zoeken, tot nu toe is 7mm steentjes het grootste wat ik heb gezien, nou volgens mij zie je dat wel. Heel leuk, ga van de week een hot fix pakket bestellen!