[AR] Zou het?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:41

Heb ik weer ^)
Een pony die in het bos de sterren van de hemel loopt, reageert op de kleinste aanwijzingen, zelfs op gedachten .. maar stuur hem niet een weitje op om wat stuuroefeningen te doen, want binnen 5 minuten heb je knallende ruzie }:0

Dat weitje was trouwens het eerste, omdat ik de lange lijnen vanboven had wilde ik eerst eens checken of dat wel werkte ... Heb een paar keer héél diep adem moeten halen O:) Maar toch gaf hij aan dat hij wel het bos in wilde, dus ik dacht 'ach, een klein rondje' (ik kon als het echt niet ging ook altijd gewoon voor hem gaan lopen en 1 lijn als halstertouw gebruiken). Het bos loopt immers achter de weiden door, komt geen kat, dus kon weinig kwaad. En dan ben je in het bos en heb je ineens een heel andere pony .. Het kleine rondje is dus toch nog een serieuze wandeling geworden waarbij we wel paarden, auto's, .... tegenkwamen. Ging allemaal prima ...

Ik snap mijn beest niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:18

Heb trouwens ook nog even foto's van z'n mond gemaakt (kreeg ze er niet eerder op }:0 ), deze zijn dus van vandaag, terwijl hij gewoon in rust staat boven z'n hooibak ...

Afbeelding Afbeelding

lottex

Re: Zou het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:27

Wat leuk dat je een nieuwe interessen van Cobe gevonden hebt :))

Veel succes & plezier ermee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:53

Thanks! :D
Vandaag ook zelf voor het eerst eens echt op een wagen gezeten, in het bos ... Heb meteen mijn vuurdoop gehad hoor :') Gewoon naast de menner (is blijkbaar 'erger' dan achterin), door het ergste stuk bos uit wat daar in de buurt ligt (lees: diepe moddersporen, bochten en heuvelgedoe) ... is op zich allemaal zo erg niet, maar als je nog nooit op een wagen hebt gezeten ... het leek net een achtbaan :') Paard was wel geweldig! Heb zelf ook een stukje mogen mennen en dat ging blijkbaar niet slecht :D Alleen de bochten moet ik nog een beetje aan werken _O- 'gewoon denken dat je in een auto met aanhanger zit' ... tja, heel leuk, heb ik geen ervaring mee ^)

_O- We hebben in ieder geval gelachen. En het was een heel aparte en zeker geen slechte ervaring!
Wordt vervolgd :Y)