Yvanka_ schreef:Voor mijn mini van 80 cm ben ik opzoek naar een lichtgewicht wagentje met 4 wielen. Maar dan echt lichtgewicht. Ook bijna nergens te vinden om gigantisch duur. Dus ik denk dat er zeker wel vraag naar is.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yvanka_ schreef:Voor mijn mini van 80 cm ben ik opzoek naar een lichtgewicht wagentje met 4 wielen. Maar dan echt lichtgewicht. Ook bijna nergens te vinden om gigantisch duur. Dus ik denk dat er zeker wel vraag naar is.
Romy_tessa schreef:Ik heb ooit het bovenstaande wagentje te leen gehad omdat mijn nieuwe wagen toen nog niet klaar was en dat is de enigste wagen waarmee ik ooit ben om gegaan. En dat terwijl ik stapte, pony deed niks geks ik moest alleen aan een kant met mijn wielen over een heuveltje en doordat de wagen zo smal is en in verhouding tot de breedte redelijk hoog klapte de wagen in een keer om.
Ik zou ook niet weten wat je er mee zou kunnen doen behalve een ritje over vlakke asfalt wegen, een dressuurproef tot L niveau zou misschien nog kunnen, maar ik zou er niet mee durven galoperen, laat staan een vaardigheidsparcours.
jacqueline schreef:Ik heb sinds 2 weken zo een wagentje gekocht, uit nood, mijn concourswagen had ik verkocht en wilde de sulky cavalettie bestellen, helaas nergens leverbaar.
Ik heb dus bovenstaand wagentje 2e hands overgenomen.
Het is idd wel een heel erg smal wagentje maar het weegt echt geen drol, mijn dochtertje van 4 jaar loopt er mee door de wei heen, ik vind het wagentje absoluut niet hoog.
Ik ben nog met de man van deze wagentjes aan het uitzoeken of ik er ipv de kruiwagen wielen andere wielen onder kan zetten.
Ik weet niet of ik dit wagentje ga houden, mijn hart zegt toch een 2 wieler.....dus zodra die weer leverbaar zijn.........denk ik dat ik daar toch voor ga.
jacqueline schreef:Ik heb sinds 2 weken zo een wagentje gekocht, uit nood, mijn concourswagen had ik verkocht en wilde de sulky cavalettie bestellen, helaas nergens leverbaar.
Ik heb dus bovenstaand wagentje 2e hands overgenomen.
Het is idd wel een heel erg smal wagentje maar het weegt echt geen drol, mijn dochtertje van 4 jaar loopt er mee door de wei heen, ik vind het wagentje absoluut niet hoog.
Ik ben nog met de man van deze wagentjes aan het uitzoeken of ik er ipv de kruiwagen wielen andere wielen onder kan zetten.
Ik weet niet of ik dit wagentje ga houden, mijn hart zegt toch een 2 wieler.....dus zodra die weer leverbaar zijn.........denk ik dat ik daar toch voor ga.
Romy_tessa schreef:Ik heb geen idee of er toen vering onder zat heb er om precies te zijn een keer mee gereden, daarna heb ik niet gereden tot mijn nieuwe wagen er was.
Ik denk echt dat het onmogelijk is om een leuke vierwielige wagen te bouwen voor een betaalbare prijs en dan ook nog kwalitatief goed genoeg om een bosrit/vaardigheidswedstrijd mee te rijden en licht genoeg voor een enkelspan shetlander om te trekken. Dan kom je volgens mij echt op een tweewieler uit of met een mooie marathonwagen lekker tweespan gaan rijden met die kleintjes.