Mennen en dan staart er ergens over de nieuwe statrpas, dan kan je doorklikken naar een speciale startpas pagina en dan staan daar de nieuwe tarievenlijsten waar ook bovenstaande tarieven uitgekopieerd zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackDevils schreef:Yep, als je ze allemaal in enkelspan, tweespan in wisselende samenstelling en vierspan wilt starten ben je € 333,60 kwijt per jaar.
Dan ben je wel de gelukkige eigenaar van 12 startpassen.
L_Rivaldo schreef:Ik twijfel of ik nog wel door wil gaan met wedstrijden rijden gezien ik het afgelopen jaar ook maar 2 dagen gestart heb en ik het dan wel erg zonde vind van het geld.
Anke schreef:Al die veranderingen....je moet ze maar bij kunnen benen!
Citaat:Ga eens op een maandag in Ermelo kijken, komt een speciale vrachtwagen de postzakken vol coupons afleveren waarbij er ook nog wel eens bij TNT wat mis gaat enz enz..
De verwerking duurt best lang en wees eerlijk die extra mensen die dit moeten doen kunnen zich misschien ergens anders nuttiger maken.
Tel daarbij op dat het allemaal handmatig wordt ingebracht en foutjes worden gemaakt
Dit wordt met de digitale pas toch een heel stuk omlaag gebracht