[AR] Prijs voor een kar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heidibeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 12:35

De kar is niet in hele goede staat en er is dus veel kans dat er vanalles aan mankeerd ( wat pas blijkt uit praktijk). ik zou geen prijs durven zeggen, maar ik denk dat je ook moet denken aan onderhoudskosten dus ik vind 800 vrij veel.

Gilalh

Re: Prijs voor een kar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 08:41

Het is idd veel geld.
Ik las net wat berichten over een marathonwagen voor dat geld. Graag zou ik willen weten waar je deze zo goedkoop kan kopen!! Dat koop ik er 10 en verkoop ze voor heel wat meer geld!!

Als je het hebt over een pools recreatiewagentje is het een heel ander verhaal.

Herve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:04

heb je al met de stalhouder gepraat?
ik ben nu wel nieuwsgierig hoe het af is gelopen :D

pippenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:34

Ik heb zo'n soort wagentje voor je staan in nog veel betere staat ook en voor nog minder dan de helft. Die vent is echt gek om zoveel voor zo'n wagen te vragen. Dat is ie echt niet waard en laat je aub niet gek maken en onder druk zetten
Lekker aan een andere laten verkopen zou ik zeggen.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:22

Je kan nog onderhandelen over de stallingkosten van de wagen. Als je verder tevreden bent over de stalling, en je zou voor een andere wagen E 20/25 per maand moeten betalen, kan je dat meenemen in je prijs, ook zou je kunnen vragen of hij dan de opknapkosten voor zijn rekening neemt of in is voor een onafhankelijke taxatie onder motto van, 'ik wil een nette prijs betalen, maar die moet wel realistisch zijn"

succes

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:59

Bijna zo'n zelfde karretje hebben wij vorig jaar verkocht voor € 50,00. Zat alleen geen achterbankje op. Laat je niet afzetten meisje. Hij denkt natuurlijk dat de bok vet is. Hij heeft vast geen andere koper voor dat barrel. Niet doen dus!!!! Dit is gewoon pure chantage en bangmakerij.

DeandyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:35

oei , klinkt als chantage : deze kar kopen en anders geen.

ik vind de kar niet veilig ogen.
er zijn een hoop leuke karren te koop die steviger zijn en minder kosten.

als je geen andere kar mag kopen en plaatsen , zou ik persoonlijk zelfs naar een andere stal gaan rondkijken....

een pensioneigenaar die zijn klanten graag houd , denkt met zijn klanten mee,
hier gaan de klanten voor op alles.

mijn moeder heeft ene kleinschalig pension , met 25paarden nu en de klant is koning....