Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(al had ik als ik haar was die foto ook uitgekozen hoor
).
.
. Ze begon 5 weken terug op ong 306 kg, ze zit nu op ong 265 kg. En er moet nog meer af want ze is nog steeds vet.
ik heb het in m'n kuiten al 3 weken lang bíjna... dus dat je wakker schrikt, gauw je tenen naar je toe trekt en het nog net weg blijft 
beterschaps 
nou moet ik zeggen, met mijn lieve brave knollie moet ik mezelf er zelfs toe zetten om dat dus te gaan doen. Maar ik denk dat ik morgen ga, met dids, aan de fiets de binnenstad in ofzo 

Ik heb niet bij de afsluiting van het oude topic kunnen zijn helaas
Ik was op de hondenschool mij aan het amuseren
) dus zonder riem trainen.
Ik en mijn vriend gaan in hun huis wonen, dat was het gemakkelijkste. Dan moest de hond niet op pension en kan hij regelmatig uitgelaten worden.
Ze hebben het huis helemaal in orde gemaakt, van eten en drank voorzien enzo, echt wel leuk
Jeetje zulke butsen oplopen tijdens je werk dat is heftig.

Was wel even erg geschrokken, waren lekker ontspannen aan het stappen, vliegt hij ineens met vier benen in de lucht en gaat ervan door. Nou, hart zat in mijn keel, wat was ik bang. Maar binnen paar seconden liep hij weer ontspannen. Denk dat hij van de wind is geschrokken, die trok ineens aan.. Daarna nog even gereden en toen maar gestopt, was ook wel ongeveer tijd, maar ik zat ook niet meer relaxed. Wil niet mijn spanning op hem overbrengen.
echt super! Je bent dapperderderder als mij hoor
laatst twee "klappers" gemaakt maar schijt nu al bagger dat ik er zondag eentje voor de wagen ga zetten
mag ik mij hier ook melden?
Ondertussen ben ik veel aan hetdressuren met em, af en toe en sprongetje en gaat hij ook mee het bos in, ik hard, mijn moeder met een lang teugeltje en lekker relaxed... van alle markten thuis dus.