Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
.
.
. Ik vond 2 pony's mee in het begin al lastig
. 

), heeft wel al best gaand rubrieken voor het stamboek gelopen (wat niet zo'n succes was
).
Andere mensen rijden dan nog even om te kijken hoe dat voelt, maar nee; Paul ging meteen de ring in. En het ging dus niet. Janouk werd te lang en liet zich niet meer op het achterbeen zetten in de verzameling. Resultaat 3e met 188 punten.
Het stormde zo hard, dat de ballen spontaan van de pionnen vielen. Maar toch ook nog 3 ballen eraf; sommige poorten stonden erg haaks en 'leken' wel heel smal te staan.
.
. Niet omdat ik zo goed ben, maar omdat er zo weinig in mijn klasses reden
. Alleen in de M dressuur en in de Z vaardigheid, en met z'n 2en in de L vaardigheid
.
.
. Dus we zijn nu echt Z
.
.
, maar de vaardigheid heeft ze helemaal door.
Ze was zo braaf! (was de eerste x ergens anders rijden) En 1ste in de eerste proef met 189 punten en in de 2 de proef 2de (wel makkelijk we waren met zijn 2-en) met 188 punten. Ik ging trots en tevreden naar huis!
Ik dacht naja het maakt ook niet uit, met twee ballen heb ik ook al geen winst dus of het er dan twee of acht zijn, dus had het zo gelaten. Hoor ik net dat ik nu dus een verliespunt heb. Baal er wel een beetje van, want voor mijn gevoel klopt het niet helemaal, maja ik kan er nu toch niks meer aan doen, volgende keer beter. We hadden in ieder geval wel de snelste tijd in de vaardigheid
janouk schreef:Knappe mevrouw Janouk heeft vandaag winstpunt nummer 5 gehaald in de Z dressuur; dus op de helft. Nog 5 te gaan.
Wij zijn zo ongelooflijk trots op Her Royal Badness.
Vandaag een gezellige wedstrijd in Wijdewormer:
In de eerste proef 1e met 207 punten in Z dressuur met 2 x een 8 voor de galop aanspringen (opmerking jury: helemaal correct!). Dat compenseert mooi voor de 4 voor de uitgestrekte draf (ze sprong in galop aan).
Paul vond dat hij de eerste proef te weinig in zijn handen had bij de verzamelde draf en wilde haar meer op druk rijden. Dus voor hij de proef in ging voor ring 2; moest ik de kinketting langer maken.Andere mensen rijden dan nog even om te kijken hoe dat voelt, maar nee; Paul ging meteen de ring in. En het ging dus niet. Janouk werd te lang en liet zich niet meer op het achterbeen zetten in de verzameling. Resultaat 3e met 188 punten.
Volgende keer eerst maar eens thuis uitproberen, zo'n groot verschil maakt de maat kinketting dus.
Daarna vaardigheid M. Dat was echt lachen.Het stormde zo hard, dat de ballen spontaan van de pionnen vielen. Maar toch ook nog 3 ballen eraf; sommige poorten stonden erg haaks en 'leken' wel heel smal te staan.