[AR] Welke lengte menzweep vr Forester + marathonwagen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 14:34

Ik loop gewoon zelf nog te veel te knoeien :D . Teveel gerommel en dus draait de zweep tussen mijn handen. Zweep wordt in de zweepkoker bewaard van de marathonwagen :) . Althans, daar vond ik hem ;) .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:23

Geen idee of ik een Fleck Balance heb :o? 't was wel een duur zweeppie :+
Ik hang ook zo af en toe in de bomen met mijn zweep.
Je kunt oefenen he, met je zweep en mikken met de slag. Ook met zweep vasthouden en wat sterkere handen/polsen/armen daarmee krijgen.
Weet niet wat de buren ervan denken als je zo met je zweep op de bank zit maar goed :x

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 02:51

VanHuisUit schreef:
Geen idee of ik een Fleck Balance heb :o? 't was wel een duur zweeppie :+
Ik hang ook zo af en toe in de bomen met mijn zweep.
Je kunt oefenen he, met je zweep en mikken met de slag. Ook met zweep vasthouden en wat sterkere handen/polsen/armen daarmee krijgen.
Weet niet wat de buren ervan denken als je zo met je zweep op de bank zit maar goed :x

I know, heb eens een hele middag besteed om van die soldatenpoppetjes omver te meppen, precies met de slag van m'n zweep. Is al weer een hele tijd geleden, en daarbij hoefde ik bij mijn shetmerrie niet veel te begrenzen met de zweep, en zowiezo weinig de zweep te gebruiken. Met Roos echter is dat een ander verhaal. Denk dat ik de soldaatjes maar weer eens van zolder haal voor een middagje zweep-mikken-oefenen :j

En ja, heb idd ook wel eens in de bomen gehangen met m'n zweep. 8-)
Buren zullen ons dan vast 'heel ruimdenkend' vinden :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 07:47

Ik vind het mikken ook lastig hoor, en hang ook wel eens in de bomen of een uiteinde van een riempje hier of daar.