hihi inderdaad .. Ben nu de dressuurproef aan het uittekenen, moest van de staleigenaar hihi dus doe het maar braaf .. ben blij dat ik dat toch even doe hihi..
Lizzzzz
Geplaatst: 11-04-11 20:32
Hee! Wij moeten om 10u beginnen... Mooi op tijd.. Weet iemand toevallig wat het weer gaat brengen?
dat water scheen vorig jaar ook op een tekening te staan en toen was het een grote plastic plaat waar de aanspanning overheen moest. dus ben wel benieuwd wat het is
L_Rivaldo
Geplaatst: 11-04-11 22:07
hihi gezien er een paar bouwers bij mij op stal staan (spul staat hier ook opgeslagen) heb ik mij laten vertellen dat er water komt
Ik kan nergens meer de brief vinden hoe laat het op zaterdag allemaal is, weet iemand waar die gebleven is op het net? of weet hoe laat de lezing begint?
haha inderdaa spannend hier helemaal nu de kar geen wielen heeft. De wiellagers waren stuk en vastgeslagen zodat de wielen niet meer draaide. Race tegen de klok bij 1 nog problemen.
rondom nieuwe remblokken, nieuwe wiellagers nieuwe vetnippels, keerringen en vol in de vet. Nu kan er echt geen zand of water inkomen. Nu nog de laatste onderdelen en ik kan hopelijk trainen en starten.
ja ja maaike hopelijk kom ik jou met je knappe draver wel tegen!
Ik heb zonet de dressuurproef met het span geoefend, en och och och wat zijn ze braaf! Al weet ik nu wel dat ik met een tuftempo door de marathon hindernissen heen ga, maar genieten word het toch!
Oja je kan mijn span herkennen aan de knalblauwe springschoenen! Bijpassend bij mijn kleur wagen
janouk
Geplaatst: 13-04-11 07:05
De starttijden zijn ingrijpend veranderd!
In plaats van tussen de middag starten, moeten wij nu als allereerste starten. 9.00 u in ring 2 met de dressuur ervaren en om 9.50 u marathon. dat wordt heel vroeg opstaan en voeren.
nou mis zie ik je nog maar weet even niet uit mijn hoofd hoe laat ik de marathon in moet. Tum gaat vrijdag op ijzers smid vertelde dat dat lang genoeg is om te wennen.