Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gem schreef:Cassidy: ANWB sta je zo een half uur op te wachten. Vind ik niet zo'n probleem, maar pony denk ik wel.
Maar met een lekke band naar huis rijden, kost je dat niet je velgen? Dan ben je een heel nieuw wiel verder.
Rhine en schaduw: wat bedoelen jullie met die spuitbus? Hoe werkt dat precies, is dat een gatendichter voor tubeless banden?
Citaat:boodschappenlijstje:
* noodsetje
* goed slot
* pomp met juiste aansluiting
gem schreef:Citaat:boodschappenlijstje:
* noodsetje
* goed slot
* pomp met juiste aansluiting
okee, dus in het noodsetje zit
- een spuitbus foam voor fiets (binnen)banden,
- een hamer
- schroevendraaiers
wat voor ander gereedschap / materiaal is wenselijk? Zijn er eigenlijk ook "standaard" koetsensetjes te koop? (Zoals je ook voor fietsen hebt)
Rhine: binnenband vervangen is minder erg dan doorrijden op je velg en vervolgens een heel wiel moeten vervangen, lijkt mij.
gem schreef:Napie: dan heb je dus ook een soort koetsen-krik "aan boord" liggen?
Ik kon me ook al niet voorstellen dat ik de ANWB in het bos zou kunnen laten komen....
Citaat:Leuk Boras: maar het gaat hier over menwagens
Citaat:Waarom moet er een reden zijn om te wachten? Waarom zoek je een evenement uit om te oefenen?
Oefenen moet je doen op momenten dat er niet zo heel veel om je paard heen gebeurt.
Desnoods midden in het bos, in de polder, midden op een dorpsplein.
Maak het voor je paard niet moeilijker dan het al is.
En begin met een aantal minuten, en bouw dat uit.
Wat doet je paard als je moet wachten voor een stoplicht? Loopt hij dan ook te stressen?
VanHuisUit schreef:nou nou nou nou, ergens last van ?
Je hebt wel gelijk maar in het kader van dit topic toch wel een erg uit zijn panty gaande reactie zeg
Citaat:Ik vind jullie wel allemaal erg handig, zou van ze lang zal ze leven niet weten hoe ik het wiel van de wagen zou moeten krijgen
Citaat:Ik vind jullie wel allemaal erg handig, zou van ze lang zal ze leven niet weten hoe ik het wiel van de wagen zou moeten krijgen