Ik had voorheen de onderste, maar afgezien van het feit dat die meer ruimte in neemt kwamen er deukjes in mijn tuig, waar het op de stangen rust. Daar waar nouvel op haar foto's een handdoek oid heeft hangen.
Nu heb ik minder ruimte en heb dus de bovenste gekocht. Hier hangt mijn shettuig op (behalve mijn hoofdstel die hangt in m'n kast) dat past makkelijk, maar ik kan me voorstellen dat full wat lastiger is.
Ik heb de onderste. Ik heb ze in mijn zadelkast gemonteerd. Heb er maat full ophangen. Mijn kast is volgens mij 120 breed en past precies. Heb borststuk en schoftje aan de achterkant van de kast hangen en hoofdstel aan de rechterkant van de kast. Er hangt ook nog een zadel in en een gewoon hoofdstel.
Shenavallie
Geplaatst: 28-02-11 22:01
Zowel op mijn werk als thuis maak ik gebruik van de onderste. Deze zijn echt zeer prettig in gebruik!
Wij hebben de onderste omdat ons tuig niet eens past op de bovenste drager. Zowiezo liggen er tuigonderleggers onder als het tuig hangt dus geen last van deuken in het tuig. We moeten het alleen dadelijk ipv in de garage in een zadelkast gaan plaatsen eens kijken hoe dat ligt.