Mannetje was toen dus nog net geen een jaar, zo schattig. Hij staat ook op de foto (zit hij bij Bart op schoot) dat we het trouwboekje tekenen. Is dus alweer bijna 8 jaar geleden
@Bicci, heb je hele site ademloos gelezen, wat een geweldig initiatief van jullie, alle respect
happytime
Geplaatst: 15-01-11 16:36
gaaf gedaan ga vanavond op mijn gemak alle stukjes lezen.
VanHuisUit
Geplaatst: 15-01-11 16:42
Even kicken voor de mensen die 4-span pony's leuk vinden. Hier zien jullie Peter de Koning, waar ik mijn paard dus heb staan. Hij werd 2e bij district Zuid afgelopen zondag. http://www.youtube.com/watch?v=7mY3j44EG1E
Die pony's van hem zijn zo geweldig, stelletje ongelovelijke donderstenen En als je dan ziet hoe rustig hij ze overal langsment, ongelovelijk.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 15-01-11 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Keet
Geplaatst: 15-01-11 16:47
Manon: vond het erg gezellig Tijger is echt een schatje Wil je de fotos hier in het topic of via PB?
PB is denk ik handiger, dan weet ik wat me te wachten sta kan ik een beetje selecteren welke foto's ik normaal op sta
Mastrootje
Geplaatst: 15-01-11 17:03
Onthoofd paard Hebben we er later opgeschroeft.
Tja, baasje kijkt weer is raar...
Stukje draven op het veldje.
Longeer zweep gebruikt als zweep maar dat werkte niet echt, moet echt snel aan een goede menzweep komen.
Keet
Geplaatst: 15-01-11 17:04
Yup, broek moet echt een gaatje langer Maar hij was erg braaf voor een pony die voor de 4de keer voor de wagen stond (vandaar ook de longeerlijn aan zijn linkerkant, die had ik eerst vast)
Zo leuk joh, fotos maken van je paard
Maar uiteindelijk mocht Lotje er ook op op het blok
erg fotogeniek is ze ook niet
Laatst bijgewerkt door Keet op 15-01-11 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt
zoooowwww, net bij pownie-beest geweest, dikke drap, bahbah blubber tot zeer ruim over mn enkels ...grmbl
ik vond trouwen echt super mijn man is ook zo lief (L) echt de mooiste dag van mn leven..
@hvu,...dankjewel *bloos* wat leuk dat je de site hebt gezien zeg... ik moet hem gaan bijwerken, want ben al bezig met de trail van dit jaar, breda-delfzijl en er zijn nog geen eens knopjes voor 2011, haha
hier hebben jullie ook niet stil gezeten zeg, wat een berg foto's.. ik zal morgen als we gaan hobbelen proberen ook wat foto's te maken . mag weer wel eens, dat is lang geleden..
IvysToeter
Geplaatst: 15-01-11 18:05
Dennis, haha leuke foto! zo heb ik er ook eentje die graag bijna IN je kruipt
Vandaag wobbe laten werken aan de longe. en hij deed best goed zijn best hier 3 foto's. tips zijn altijd welkom
Hey wat leuk een nieuw topic! Mooie opening hoor petje af! Ik ga zo alles eens uitgebreid lezen, ik zag al wel een hele mooie trouwfoto voorbij komen. trouwen hebben wij ook niet met de koets gedaan, maar wel met een paardentram kon de hele familie in mee.
Ik zoek een longeersingeltje. zo eentje waar een heleboel ringen aan zitten. denk maat shet? of mini shet? weet één van jullie er toevallig eentje te koop?
Idd, ik bekap Lotje en de broekzakterrorist (en hun vriendjes). Broekzakterrorist gaat binnenkort een keer zo m'n broekzak in als de baas even niet oplet .
Ik heb een Kieffer pony maat. Wat gaatjes er bij en hij past perfect. Heb hem zelfs op Marengo van 87 cm gehad (wel echt op z'n aller kortst hoor ).
IT: Longeersingeltje van Harry's Horse is nieuw €25,00 geloof ik, of evt 30. Bevalt mij super! Ik heb em in maatje Shet voor Charmer, maar hij kan nog losser en strakker dus is ruim te verstellen. Heb em ook int groot voor Viva. En je hebt ringen zát!
Ik heb vandaag Charmer lekker gelongeerd. Wat een superpony ook, echt fijn om met hem te werken. Ook op stem wil ie al aardig verzamelen, maar blijft sjouwen. Hoe gaaf Hij heeft er ook echt plezier aan. Heb ook Viva nog even gereden. De 1e keer weer thuis, was met die vorst steeds naar de manege om te rijden. Nou, ze had energie voor 10 en was helemaal happy om thuis weer wat te doen. Maar die pakt het na de vakantie ook wel weer fijn op!