Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en die 2 uurtjes per week moeten de andere ruiters toch wel kunnen overleven? paarden wennen snel aan zo'n karretje hoor, is alleen maar goed 
en dat vind ik niet meer dan logisch. Je betaalt stalgeld, waar gebruik van de bak bij inbegrepen is, of je nou gaat dressuren, springen, rondhobbelen of mennen. Mijn pony was vroeger heel erg bang voor de karretjes, maar omdat er gewoon gemend word in de bak is hij daar heel snel aan gewend, vooral eind van de middag is er wel een span in de bak. Nu is er wel de regel dat er als er geen menles is, er niet meer dan 2 wagens in de bak mogen zijn, want anders word het toch wel te druk. (beschikbare helft van de binnenbak is 20x60, en er is nog een binnenbak van 18x45). in de zomer is de binnenbak van 100x20 meestal helemaal vrij, en in de buitenbak van ±80x80 is 1 ring van 20x40 uitgezet voor de manegelessen, verder zijn menners vrij om te gaan
Fjordje1991 schreef:idefix4 schreef:Ik was vandaag trouwens bij een manege in Rijswijk, waar ook een menner klaarstond. Daar ging alles ook gewoon door elkaar heen. Mss moet je daar eens gaan kijken?
Voor mij is dit geen optie, woon in het hoge Noorden. Net onder Pieterburen.
Citaat:@ Meloen Is er voor jou niets te regelen in Warffum, Winsum of Kloosterburen?
Wel balen hoor!