Poeltje schreef:De sfeer. Niet zoals bij gewone dressuur wedstrijden waar iedereen nog te arrogant is om 'hoi' te zeggen.
Wij drinken na afloop gezellig met z'n allen een borreltje, maken lange bostochten en iedereen is er altijd wel voor je (mocht je tuig o.i.d. kapot gaan, schiet altijd iemand je te hulp)
dat ik mijn ervaring ook iedereen is behulpzaam en na afloop gezellig een borrel drinken en elkaar tips geven enz
dat is in de dressuurmutsen wereld wel anders daar is het 1 op 1 en zeker niet iemand anders helpen stel je voor dat die gene beter rijd dan jou
nee als ze na afloop al wat zouden drinken is het limonade in je duurste rij-outfit want in je gewone kloffie kan niet
bij ons is de regel dat de menners bij grote (onder het zadel)evenementen achter de bar staan
dan is iedereen om 10 uur echt allang al weg
en die gene die blijven drinken ranja

echt mega saai de menners die er dan zijn maken dan nog de sfeer maar meestal word het pas gezellig als de ruiters weg zijn
op onze grote menevenementen moeten eigelijk de mutsen dus achter de bar wat ze dus niet willen

de gene die dat dan doen worden om 19:00 uur gewisseld
dan staan er weer menners achter de bar en iedereen danst en doet gezellig met een pot bier in de hand
en de volgende ochtend gewoon niet zeuren en de hinderissen verkennen om half 7 s'morgens met een kater terwijl je s'nachts om 3 uur je bed in rolde
dan denk ik ook wel eens pfff had ik maar ranja gedronken hahahaik kijk nu al weer uit naar de grote wedstrijd van ons word weer beregezellig