[AR] Waar bennnnnnnn je nou?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 23:44

Mijn pony's zijn ook geen apparaten hoor ;) denk ook dat ik zeer eerlijk met ze omga. Maar ieder zijn methode en als je zo lekker bezig bent is het toch prima. Wat ik met je wilde delen is dat Alwyn net een duwtje nodig had zo af en toe (letterlijk he) om te begrjipen dat je met oogkleppen op ook heel goed voorwaarts kunt gaan }:0

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 23:49

We zullen zien hoe het gaat :D Het is voor mij ook allemaal nieuw he.

Moet er ook bij zeggen dat ik tot vorige week al een tijd niet had gelangelijnd. Nu ivm "iets" (ergens zit iets niet goed, waardoor hij denk ik ter compensatie zijn voorbenen overbelast en gewoon niet rad is, waardoor ik weer eens wat wilde gaan doen waarbij ik er niet op zit maar waar hij toch wat energie en hersenactiviteit in kwijt kan) weer begonnen en ik merk dat de eerdere beginselen goed zijn bezonken in de tussentijd :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:08

sluit me hier bij aan wij rijden enkelspan en 2span zonder oogkleppen
Fiffill schreef:
Ja, maar is er geen mogelijkheid om wat met 'm te trainen zodat hij meer op jou gericht is? En als hij eenmaal is gewend aan het feit dat er niet iemand naast hem loopt maar achter hem lijkt me dat hij minder snel tegen een boom oid aan zal lopen. :P Maar ik ben niet zo'n fan van oogkleppen. Als het niet hoeft heb ik het liever niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:01

marrianne schreef:
@ helmoni, zal het komen omdat ze bont zijn :Y)

I Guess :+ Een andere shet die ik heb beleerd deed het prima met oogkleppen :P