Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nanette1 schreef:Heb even je topic beken naambordjes
Als dat nou het zieligst op de wereld was zouden alle dieren het goed hebben!! (wat trekt dat negatieve reacties zeg!)
Crista schreef:mijn kleine drol loopt ook sinds afgelopen winter super braaf voor de wagen en idd ik zou ook wel graag willen sleeen mocht het weer het toe laten maar ik beng zo bang voor het feit dat je geen rem hebt!
Klap je niet heel makkelijk op de hakken als ze afremmen? Hoe doen jullie dat? Strengen verlengen ofzo?
naambordjes schreef:nanette1 schreef:Heb even je topic beken naambordjes
Als dat nou het zieligst op de wereld was zouden alle dieren het goed hebben!! (wat trekt dat negatieve reacties zeg!)
Achja, ik voel mezelf ook heel zielig als ik met 1 hand iemand trek met de slee... (heb er nu nog last van van vorig jaar![]()
)
Heb wel wat netjes opbouwende kritiek gekregen ook waar ik zeker wat mee gedaan heb!
melizz13 schreef:Ja daar zat ik dus ook net aan te denken die van mij heeft dus wel ijzers en dan is het geen succes nee.
En ik heb nog nooit met hem gement en ik ken hem goed genoeg dat ik nu al weet wat hij gaat uitspoken bij zoiets leuks. Dus zal ik het eigenlijk wel proberen voordat er weer iets gebeurt.