Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kanniet schreef:Er gaat rond dat er ook een minimummaat komt voor paardjes, en dan vallen onze shetten sowieso buiten de sport. Hebben we ook dat probleem met de wagen niet
.
2013 is nog 2,5 jaar weg. Voorlopig even niet druk maken.....
liberty schreef:maar er komt toch geen minimale maat voor pony's, dat kan ik nergens vinden. Ik heb ook 2 shetten, die gaan echt niet weg
Anke schreef:wel een beetje dubbel, voor het dierenwelzijn moeten de pony's staks min 1.08 m. voor samengesteld/marathon.
Maar nu gaan ze wel eisen dat die kleintjes een flinke kar erachter krijgen.
lijkt me dan weer in tegenstrijd met het dierenwelzijn!~?
sbbkr schreef:Het begint wel een persoonlijk tintje te krijgen op deze manier. Maar als je goed geïnformeerd bent weet je dat ik veel met ze gereden heb en weinig verloren. Dit betroffen geen mini's maar shetten in de grote maat. Daarbij ben ik nu nog niet bang voor ze, de enkel- en tweespannen komen in de samengestelde sport niet mee uiteindelijk.Als eerste even dit je moet dit topic wel goed lezen want de regels worden niet bij gesteld want het gaat om een nieuwe regel!!!!
ten tweede zou jij als doorgewinterde koetsier toch beter moeten weten dat een shet een heel ander basistempo heeft dan een wehls en dat je met een wagen van 1,25 zeker ook om kan gaan dat zal je uit eigen ervaring kunnen beamen toch?
dus over veiligheid zijn we uitge.....
uit de oneerbiedige toon door het woord grasmaaier te gebruiken voor een ras dat op sportief net zo veel te bieden heeft als alle andere rassen.
het lijkt wel of je te vaak van ze hebt verloren?
Maar veiligheid is niets op tegen alleen moeten we alle rassen wel in hun waarde laten en is de opmerking van marjo ook kompleet mis geschoten want we willen geen andere raseigenschappen om dat we zonodig ermee willen rijden.
tevens wil ook nog even opmerken dat de knhs in hun statuten heeft staan dat ze tot doel hebben de sport in de breedste zin van het woord willen ondersteunen dus ook een belg en even zo goed een mini