Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
semo schreef:Die Dom w sadzie is de hollander Bakker hij is in holland failliet gegaan en verkoopt en woont nu in
Polen. Hij levert wagens rechtstreeks met een louche factuurtje. Hij zal dus wel geen BTW afdragen.
Je kunt hier dus voor aansprakelijk worden gesteld door de belastingdienst. Hij heeft geen service
mogelijkheid in nederland en hij zal zeker niet voor service hier naar toe komen. Dit weet ik omdat een
kennis dus daar een wagen heeft gekocht en dit allemaal negatief heeft meegemaakt.
Koop voor iets meer bij een goed nederlands bedijf dan heb je geen gezeur en kan je ergens op terugvallen.
Liset1 schreef:De "service" en communicatie vind ik uiterst belabberd en ik denk niet dat ik nog een keer een wagen bij hem zou kopen want ik ben er een beetje flauw van maar eerlijk is eerlijk, met de wagen zelf ben ik echt supertevreden! Prima kwaliteit voor een heel redelijke prijs.
Tuihanti schreef:De eerste generatie chinese koetsen zijn inmiddels op de markt en vertonen dezelfde gebreken als destijds de eerste poolse koetsen. te licht gebouwd, slechte remmen en slecht gespoten. Ook hier zal de komende jaren een verbeterplan in werking treden en zullen de koetsen in 10-15 jaar net zo goed zijn als poolse, duitse of nederlandse koetsen.
sonnie81 schreef:Ik heb inderdaad mijn wagen. Ik ben er super blij mee. Het is het nieuwste model van de Lemerij. Hij is heel stabiel.
Hierbij een paar foto's
Suzan_bobar schreef:Ben zelf bezig geweest met een nieuwe Clever sulky namelijk en zodoende weet ik het. De naam Clever is namelijk verkocht aan de fabriek in Polen. Ze zijn nog wel te bestellen in Nederland, alleen komt de naam Clever er samen met de naam K u t z m a n n erop. Dat is de Poolse fabrikant.
Ik heb nu een excellent sulky bestelt. Wordt ook in Polen gefabriceerd.