[AR] Mennen of niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NinetyFour

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 15:57

Misschien kan die gene bij jou op stal je eerst een paar keer helpen. Zodat je paard het ook weer even door heeft.

stijnDC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 17:27

Hoi allemaal,

Wat is eigenlijk het belangrijkste voor een koets voor een groot paard (1.70m)
Een brede wielbreedte? 1.35? Of een grote wielmaat? (25 inch). Of kan een koets met 23 inch wielen ook nog perfect?

Saranyu

Re: Mennen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 09:36

Als OHZ niets meer vind dan zou ik zeggen...mennen! Ik vind het persoonlijk veeeeeel leuker en ook ik heb meer vertrouwen in mijn pony als ik op de bok zit dan onder het zadel. Dit is ook puur een gevoelskwestie want mijn zusje rijdt bijv met mijn pony ook bitloos onder het zadel buiten.
En als je nu ook nog vader wordt dan is mennen natuurlijk wel heel leuk om straks samen met je gezien te doen! Uiteraard wel letten op de veiligheid...
(Zo nam ik altijd mijn baby mee in de maxi cosi samen met mijn man en nog een ander extra persoon....STEL dat er iets zou gebeuren dan kon mijn man zo van de wagen af met baby en de extra persoon kon zich dan met mij en het paard bemoeien)
Veel succes met je beslissing!
En wat betreft vragen over het type wagen ed, daar zou ik gewoon eens mee naar een verkoper gaan en je de verschillen laten uitleggen. Zij hebben er immers verstand van...