Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sonador21 schreef:Refagreni schreef:Een fatoenlijke sulky kost 2x zo veel dus wat verwacht je. Je krijgt waar naar je geld, zo simpel is het.
ik vind niet dat ik voor dat geld na een paar maanden: een gescheurd kussen heb, de kleur helemaal vergaan en verbleekt is, en mijn spatborden helemaal krom afgeragd en kapot zijn........voor 900! euro....
wat is volgens jou dan de normale prijs voor een sulky? en welk merk?
Suzan_bobar schreef:Sharani schreef:De wagen die de TS bedoeld ken ik niet wel, wel de nieuwere shetland versie. Ik vond het een leuk beginners karretje maar niet geschikt voor regelmatig mennen.
Waarom niet als ik vragen mag?? (om welke sulky gaat het precies?)
Citaat:Heb je de kar binnen staan of buiten?
Hoe kan het dat de spatborden kapot en afgeragd zijn?
Is daar iets tussen gekomen ofzo?
Het lijjkt me dat als je er gewoon mee rijd, je spatborden niet zo uit zichzelf krom gaan toch?
sonador21 schreef:Nee krom trekken doen zeanzelf niet nee, maar hij stond buiten met een zeil erover en er konden ook pony's bij. Die liepen er dan langs of schuurde hun hoofd er even tegen, (jaja ik weet het het is ook niet gemaakt als schuurpaal) Maarja dan was het een beetje verbogen en wilde je het terug buigen gelijk een hele scheur in het materiaal....lijkt me dan toch niet echt stevig.
viola schreef:sonador21 schreef:Nee krom trekken doen zeanzelf niet nee, maar hij stond buiten met een zeil erover en er konden ook pony's bij. Die liepen er dan langs of schuurde hun hoofd er even tegen, (jaja ik weet het het is ook niet gemaakt als schuurpaal) Maarja dan was het een beetje verbogen en wilde je het terug buigen gelijk een hele scheur in het materiaal....lijkt me dan toch niet echt stevig.
Tja wat wil je dan. Je moet wel een beetje zuinig zijn op je materiaal wil je het goed houden.
Je zadel laat je ook niet over een hekje hangen waar de pony's erbij kunnen.