Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VanHuisUit schreef:Jammer want nu wordt steeds gezegd dat deze cursus meer aandacht besteed aan het dressuurmatig mennen maar ik kan dat als consument dus niet vergelijken, anders dan dat ik op uitspraken af moet gaan. Geen kritiek hoor, maar opmerking.
Nala26 schreef:Even ingaande op het zelf beleren, het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat we dit helemaal zelf willen gaan doen hoor. Wel wordt er in deze cursus ( in tegenstelling tot koetsiersbewijs) wel meer aandacht aan besteed. Mijn pony is nog niet beleerd voor de kar, dat wil ik na deze cursus wel graag, maar dan wel OF met iemand die hier meer ervaring mee heeft, OF ik neem haar mee naar Onder de Kastanje, en dan miss. gezamenlijk met onze instructeur. Wegbrengen om te beleren en were ophalen vind ik zelf niet zo leuk, ik wil er graag deel van uitmaken. Gelukkig hebben we hier een hoop mogelijkheden. Dus ik denk dat we hier wel uit gaan komen!
). Ik weet zeker dat je je paard bij hun kunt laten beleren en dat je als je wilt zelf deel kunt uitmaken van dit proces. Onze tinker was al beleerd, maar had een tijd stilgestaan. Toen we 'm net hadden zijn we twee weken met vakantie gegaan naar de Veluwe en hebben we 'm bij OdK voor 't eerst weer voor de kar gezet en de eerste ritten ook samen met een instructeur van hen gereden. Dat was super!