[AR] Bodyprotector

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

josie

Re: Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:08

Ooteman verkoopt ze, misschien kun je daar heen om te passen?
Mocht je je maat weten, kan ik er goedkoper aan komen dan hier, mocht je dat willen.

Digi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:16

josie schreef:
Ooteman verkoopt ze, misschien kun je daar heen om te passen?
Mocht je je maat weten, kan ik er goedkoper aan komen dan hier, mocht je dat willen.

Thanx! Ik hou het in gedachten. Ooteman ligt enorm uit de richting voor mij ;-) Dacht eigenlijk meer aan de regio Z-H en/of Brabant :-)

Irnesto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:56

de bodyprotector is idd op dit moment alleen in het e tarject verplicht bij de fei. (sinds 1 jan)
sinds gisteren staat er op de knhs site dat ze dit regelement over gaan nemen en dat de procedure daarvoor gestart is.
de veiligheidshelm is per 1 april in de vaardigheid verplicht en niet vanaf volgend jaar.

jf91 schreef:
Zo als ik uit de reglementsveranderingen opmaak is de bodyprotector nog niet verplicht bij de nationale wedstrijden. Aangezien dit in de FEI reglementen staat. Internationaal zal het dus wel verplicht zijn.

Verder viel me op in het KNHS reglement dat het vanaf volgend jaar verplicht is een helm te dragen tijdens de vaardigheidsproef.
Even een quote uit het reglement.
Citaat:
Kleding en harnachement
• De veiligheidshelm (EN 1384) wordt verplicht tijdens de vaardigheidsproef.

Dat vond ik wel een opvallende verandering in het reglement.

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 13:44

welke ruitersportzaak heeft onlangs pasdagen gehad voor bodyprotectors? Heb het ergens gelezen maar weet het niet meer precies. Ze hebben er daar ookmeerdere op voorraad?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:46

Als je zoekt naar een winkel met verstand van bodyprotectors, zou ik je doorverwijzen naar canter-equipment. Het is een webwinkel, maar als je contact opneemt kan je ook passen in Bussem.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:52

patrick76 schreef:
welke ruitersportzaak heeft onlangs pasdagen gehad voor bodyprotectors? Heb het ergens gelezen maar weet het niet meer precies. Ze hebben er daar ookmeerdere op voorraad?

jan borneman http://www.rospaardensport.nl/

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:53

Ik heb bij de menvereniging geoppert om zo een voorlichtingsavond te houden, met pasmogelijkheden...
Wie weet wordt dat iets.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:32

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een bodyprotector aangehad dus geen idee hoe ze zitten eigenlijk.

Cap ik wel zo goed altijd op met mennen.

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:21

Ja, ik heb er zelf ook een! hij is heel handig! en veilig natuurlijk.. alleen zit hij aan het begin wel heel vervelend maar uiteindenlijk raak je er aan gewent!