JoyCiej007 schreef:
Serieus, hoe zit dit bit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sandrina schreef:Mijn dochter rijdt ook aangespannen met haar shetje 85cm. Juultje. Ze heeft onlangs een tuigje voor hem gekocht. Ze had al een marathonwagen in de goede maat gekocht.
Maar jij moet het eerst zelf leren, dan pas kan je het je paardje aanleren.
Dus eerst je menbewijs halen.
Marjolijn83 schreef:Hoeveel mensen zouden eerst hun ruiterbewijs halen voor ze een paard/pony gaan beleren?
Menlessen zouden handig zijn, maar ik denk niet dat je per se je menbewijs moet halen. Succes er mee!Sandrina schreef:Mijn dochter rijdt ook aangespannen met haar shetje 85cm. Juultje. Ze heeft onlangs een tuigje voor hem gekocht. Ze had al een marathonwagen in de goede maat gekocht.
Maar jij moet het eerst zelf leren, dan pas kan je het je paardje aanleren.
Dus eerst je menbewijs halen.
Citaat:Hoeveel mensen zouden eerst hun ruiterbewijs halen voor ze een paard/pony gaan beleren?
Napie schreef:Als ik Oliiviia hoor dan vraag ik me af waarom er zo veel mensen zijn die profesioneel paarden beleren. Ik ken menig paard die wel goed naar de stem luisterd maar zodra er een kar achter komt en het begint wat te rammelen, ze er vandoor vliegen met kar en al (en dan kan je Ho roepen tot je een ons weegt) of professioneel de hele kar verbouwen met de achterhoeven.
Ik was idd op de shetlandermendag