[AR] Raar karretje gezocht :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 21:11

Heb contact gehad met hca en ze gaat hem een beetje voor me aanpassen.

mriekie

Re: Raar karretje gezocht :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:17

Je hebt een verstandige keuze gemaakt!!!

Ik wens je alvast veel veilige en plezierige km's toe. Wanneer je zelf weinig ervaring hebt, zoek dan hulp bij iemand met ervaring. Aan ongelukken heb je immers niks.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:02

Napie schreef:
Maar.... daar zat niet eens een rugleuning op. Maar goed, zoals je zelf al zei, als het niet veilig zou zijn, waarom wordt het dan verkocht?
Ik zie mezelf al gaan met dat eerste karretje: windvlaag er onder en ik stijg op

Volgens mij kan Andries ook andere zittingen maken op de sulkys :) dus niet alleen de panzitting, maar ook het stoeltje. Geloof dat Marjo200nogwat hier op bokt ook een stoeltje op de sulky heeft ipv de panzitting.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:42

;) Yep, een stoeltje !

Zit prima, kan het niet volhouden zonder rugleuning, alleen in galop is het een beetje lastiger met rugleuning, maar verder is het geweldig, een mooie oplossing voor mij, maar zonder die rugleuning val je er echt niet zomaar af hoor !! :D

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-10 20:06

Ondertussen heb ik wel een marathonwagen gekocht. Maar heelaasloopt ze er niet in. Dus ga ik de sulky kopen als ik geld heb, zit over de helft!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 12:24

Een marathonwagen gekocht, mooi, wat voor eentje, waarom kan ze er niet voor lopen, is hij te zwaar ??? :7 Dat is al snel in enkelspan voor die kleintjes.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 17:57

Het merk weet ik niet maar hij is op maat gemaakt (door V/D Heuvel) maar te zwaar: haar knieien begonnen na een kleine 2 km door te kneken. de koets is zwart met 4 zitplatsen en inoxsen wielen en zijkanten.

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:10

wat cool je kan je hond ervoor zetten :D

zo onveilig lijkt me dat ding niet hoor ;) er zitten vast allemaal regeltjes aan verbonden. Ik heb al een karretje voor mijn liefste ezelruin helemaal zelf geschildert :D maar anders zou ik zo'n ding aanschaffen hoor!(nouja als er een ezel van 1.20m onder past ;) )

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:09

Flaver schreef:
Das pas veillig ... niet eens een rug steun dus ja wat is vielig?

je ziet maar duizende mensen met zo'n sulky rijden en geen 1 met dat karretje van jou
zegt genoeg lijkt me?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 23:47

1000-enden is overdreven maar die HCA sulky kan ik helemaal achterover hangen met mijn kop bijna op de grond en dan val ik er nog niet af ;) Daarnaast zeer stabiel en goed geveerd. Ook voor de mensen met rugklachten een aanrader!