[AR] Marathonwagen in bestelbus ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woestein

Re: Marathonwagen in bestelbus ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 02:15

Ik ken iemand en die had een flinke marathon wagen in een Renault master verhoogd en verlengt en een dubbele cabine.
Paste allemaal heel netjes al moest degene die hem er in trok wel klimmen om er weer uit te gaan.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 19:52

We hebben een aantal opties bekeken we neigen op het moment naar een koetsentrailer aangezien ik best een hoge inruil krijg voor mijn trailer.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:28

Letsdunit schreef:
We hebben een aantal opties bekeken we neigen op het moment naar een koetsentrailer aangezien ik best een hoge inruil krijg voor mijn trailer.

Die combi is echt handig, maar wel vrij lang. Dat laatste vind ik toch een nadeel; het rijdt minder makkelijk.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:55

Voordeel van een bus vind ik verder dat je wagen lekker droog staat en je wat meer spullen mee kunt nemen...

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:26

ik ga binnenkort mijn wagen in een nissan interstar proberen te zetten, zullen hem wel ff over de wielkassen heen moeten tillen vrees ik want naar mijn inzicht gaat dat niet passen (de interstar is trouwens verhoogd én verlengd)
maar als ik zo lees zijn jullie wagens allemaal vrij smal, rond de 1,30, die van mij is volgens mij 1,45 breed, of zeg ik nu iets heeeeel raars?

Noujah, ik ga het iig binnekort ff proberen....

voor foto's van mijn wagen kun je op de link in mijn onderschrift kijken, volgens mij is mijn wagen niet breder als een gewonen marathon wagen toch, die hier worden aangegevn als ongeveer 1.30.....