Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Ik vind het op een wedstrijdwagen ronduit gevaarlijk om hem achterop te bevestigen, wil voor geen goud dat mijn groom zich eraan openhaalt of weet ik wat er kan gebeuren
We rijden nu al tig jaar zonder geen bekeuring ooit gehad, we nemen gewoon het risico..
Trouwens als ze dan flink bekeuringen willen uitdelen moeten ze bij een samengestelde wedstrijd gaan staan...
En 20 euro eens in de 20 jaar is 1 euro per jaar, kan ook nog wel![]()
Napie schreef:Ik geloof dat er uberhaupt er geen haan naar kraait als je hem er niet op heb zitten. Ik heb dat ding los thuis staan en hij gaat alleen maar mee op wedstrijd (verplicht in de mendurance)
Evt zijn ze ook als sticker verkrijgbaar. 15 euro bij HCA
josie schreef:Volgens mij heeft Divoza ze wel en anders zeker bij leveranciers van menwagens e.d..
Maar bij bedrijven waar men trekkers e.d. repareerd/verkoopt zullen ze ook te verkrijgen zijn, vast ook wel bij de Welkoop / Boerenbond / Agradi, automaterialen zaak (moeten hem dan wel bestellen)
Cap is niet verplicht maar wel veilig.
Er moeten zijreflectoren op je menwagen (4 wiel) zitten.
capopjekop schreef:Nou ja dat risico neem ik dan maar. Ik ga hem achterop de bok plaatsen, achterop is er kans dat er iemand blijft haken.