Ik denk dat de gemiddelde beleerder er zo'n 4 weken over doet, eentje die sneller is, dan wordt het 3 weken, duurd het langer zit al snel op 5 weken of meer. Hangt ook af van wat je pony allemaal al kend, is hij nog zo groen als gras of kan hij b.v. al gelongeerd worden. Dat scheelt al een heel stuk. Prijzen varieren ook best wel veel vind ik. Hangt ook af van het adres en de voorzieningen en in welke omgeving je zit. Volgens mij staat ik op 100 euro en een beetje per week (zal ondertussen wel duurder zijn geworden, is al een paar jaar geleden), mocht zo vaak komen al ik zelf wilde, maar dit was wel in Drenthe, ik weet niet waar je woont..................
Nouvel
Geplaatst: 18-09-09 17:51
De gemiddelde pensionstalling waar alles bij in zit is tegenwoordig als snel rond de 300,-. Daar komen dan nog de trainingsuren bij, dus op min. 500,- zit je zo denk ik, en bij goede stallen wel hoger...
robin_hood
Geplaatst: 19-09-09 00:04
snowdon schreef:
Had? Nu niet meer?
Ik heb mijn paardje er laten betuigen deze zomer ( 5 1/2 week), hij komt nu op mijn ( en ook zijn) verzoek nog 2x per week bij mij lessen om het te bevestigen. Als ik ooit nog een paard zou moeten laten betuigen zou ik weer voor dit adres kiezen.
robin_hood
Geplaatst: 19-09-09 00:06
timokyana schreef:
150 is wel erg goed koop zeg!waar is dit? Je bent die kosten alleen al kwijt aan stalling lijkt me...
Stuur me even een PB als je echt wilt weten over welk adres ik het heb, dan geef ik het je wel even door. Ik plaats nooit zomaar adressen van iemand anders op internet. Ik zie op jouw website dat het notabene bij jou in de buurt is, LOL.