[AR] Hippiade mennen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 20:26

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 20:35

confetti schreef:
Volgens mij heb je mij ook gezien :D .

:o :D Ja klopt...wist alleen niet je ook op bokt zat ;)
Ja jullie hebben het super gedaan, erg mooie pony's trouwens! *D

liberty

Re: Hippiade mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 20:36

heb ook een paar pics van jou anke, die komen zsm! (morgen hebben we namelijk open dag)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 20:37

Open dag...lekker druk zeg!
Ik heb morgen een wedstrijd in Chaam...dus kom in de buurt volgens mij.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 07:35

Ook weer een beetje bijgekomen van gisteren.
Het was prachtige dag. Ik heb genoten van de sport en Janouk heeft prima haar best gedaan. Beter dan dit kan ze nog niet. De galopwissels waren super (7) en de keertwendingen liep ze netjes door. Heel tevreden voor haar 4e start in het Z dressuur. Wij waren zevende, achter Liberty.

Daarna zijn we lekker de hei opgegaan en dat vindt Janouk geweldig en wij ook trouwens. Het was zalig op de hei: geen vliegend ongedierte, prachtig gekleurde hei: echt genieten.

Daarna bij de prijsuitreiking flink gejuicht voor mijn vriendinnetje met haar haflinger, die in hun vierde aangespannen wedstrijd Kampioen zijn geworden bij de B paarden. Kippenvel moment: zo'n maflinger met oranje deken en sjerp tijdens de ereronde. *\o/* Top prestatie: Denise Blom met haflinger Merlin.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 07:37

@janouk: dat klinkt als een heerlijke dag.
had je een 7 voor de galopwissel? (hoe kom je aan de punten dan)?

Idd een kippevelmoment als je een oranjedeken krijgt!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 07:46

Anke schreef:
@janouk: dat klinkt als een heerlijke dag.
had je een 7 voor de galopwissel? (hoe kom je aan de punten dan)?

Idd een kippevelmoment als je een oranjedeken krijgt!

Hoe kom je aan de punten? op de protocollen natuurlijk.
Ik snap je vraag anders niet. De protocollen zaten in het uitslagenbord bij de jury toren.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 08:14

Ik had overigens op mijn protocol bij de jury bij H ook een nieuwe hoogtepunt, of dieptepunt zoals je het wil noemen: een 0.
een 0, dat heb ik echt nog nooit gehad. :+

Ik vind het trouwens ook dubieus. Janouk is uit de galop gevallen in de laatste hoek voor C. Bij C moest de overgang naar draf: Janouk was echter al 5 meter eerder uit de galop gevallen. Dus geen gereden overgang naar Draf. Maar bij C was ze wel in een goede arbeidsdraf.
De jury bij C gaf een 4: te vroeg en valt in draf, maar de jury bij H gaf een 0 :+ niet getoond.
Zelf had ik een 2 of 3 toch meer begrepen. Een 0 is wel erg weinig, terwijl ze wel bij C in arbeiddraf was.
En we hebben niet veel hoge punten over om een 0 te compenseren. :o

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 08:14

hè wat jammer, dat wist ik niet...had graag mijn punten per onderdeel geweten!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 08:16

wat gebeurt er met de protocollen die niet zijn afgehaald?
Worden die opgestuurd naar de menvereniging of regio Zuid?
Zou je die alsnog kunnen krijgen?

een 0 is wel heel vreemd...

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 12:26

Als wij de uitslagenlijsten zo bekijken klopt de uitslag van de dressuurdubbelspan pony's M/Z/ZZ helemaal niet, als wij het natellen is de enige M combinatie, die nu laatste staat in het echt minimaal reservekampioen. Het omrekenen van de percentages bij de Z en ZZ kloppen niet, mensen met 200 en 202 punten, wat dus echt geen winstpunt is, komen uit op percentages van 62 of 63 procent, dat kan dus nooit. Wij waren vierde bij de L vaardigheid dubbelspannen pony's, klopt ook niet want nummer drie deed 165 over het basisparcours dat op 160 stond, dit span had nooit in de barrage mogen starten, was namelijk buiten de tijd, erg slordig allemaal.
Tot mijn grote verbazing hebben wij de Hatro cup gewonnen, hoop dat dit wel klopt, ik tel het maar niet na, ons district kan wel zo'n prijs, vooral het geld dan, gebruiken.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 17:20

Grainey schreef:
Als wij de uitslagenlijsten zo bekijken klopt de uitslag van de dressuurdubbelspan pony's M/Z/ZZ helemaal niet, als wij het natellen is de enige M combinatie, die nu laatste staat in het echt minimaal reservekampioen. Het omrekenen van de percentages bij de Z en ZZ kloppen niet, mensen met 200 en 202 punten, wat dus echt geen winstpunt is, komen uit op percentages van 62 of 63 procent, dat kan dus nooit. Wij waren vierde bij de L vaardigheid dubbelspannen pony's, klopt ook niet want nummer drie deed 165 over het basisparcours dat op 160 stond, dit span had nooit in de barrage mogen starten, was namelijk buiten de tijd, erg slordig allemaal.
Tot mijn grote verbazing hebben wij de Hatro cup gewonnen, hoop dat dit wel klopt, ik tel het maar niet na, ons district kan wel zo'n prijs, vooral het geld dan, gebruiken.

Jeetje, heb er net even naar gekeken, je hebt helemaal gelijk. Wat raar. Ze zijn trouwens wel bezig geweest met de uitslagen van de vaardigheid, want in mijn rubriek (L paard) staan nu ineens fouten. Gisteren was mijn uitslag goed, vanmorgen staat er ineens iets heel anders bij de strafpunten. Heel gek.

Maar goed, het was wel een leuke, zonnige dag. Heb weer veel geleerd, namelijk dat je niet vast moet komen te zitten in een hindernis (geloof dat zo'n ding box heet, hindernis 10 in parcours B), want dat kost erg veel tijd. Verder deed mijn paard het super, ben erg tevreden, wel jammer van die fout.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 17:23

Ik heb onze uitslagen ook diverse malen berekend, maar ik kom niet op hun percentages uit. Neemt niet weg, dat ik zonder percentages ook niet hoger geeindigd zou zijn.

Liango

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:54

'k Val ook even binnen in dit topic. Gefeliciteerd allemaal met de resultaten. 't Was inderdaad een hele mooie dag met prachtig weer.
We hebben meegedaan in de klasse L pony's enkelspan. Bijna 62% gehaald (en die percentages kloppen volgens mij wel ongeveer). Helaas 1 balletje in het basisparcours L vaardigheid. Wel een hele snelle tijd, maar daar schiet je niks mee op als je geen barrage mag rijden.

Weet iemand ook of er foto's zijn gemaakt en zo ja, waar deze te vinden zijn? 'k Heb wel verschillende fotografen gezien.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 23:15

Liango schreef:
Weet iemand ook of er foto's zijn gemaakt en zo ja, waar deze te vinden zijn? 'k Heb wel verschillende fotografen gezien.

Ben ik ook wel benieuwd naar, heb wel mensen met heel dikke camera's bezig gezien.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 14:24

Allemaal gefeliciteerd met de titels, plaatsingen en leuke dag!!

Janouk, het is inderdaad erg streng, maar eigenlijk heeft die jury gelijk. Je moet bij Z een OVERGANG galop --> draf laten zien, dat heb je niet gedaan, dus je onderdeel is niet getoond, dus een 0-1. Neemt niet weg dat de meeste juryleden je een 3-4 geven, omdat je te vroeg was, maar in theorie heeft deze jury gewoon gelijk.
(Ik heb OHZ ook wel eens een 1 gehad omdat mijn pony net voor de het aangegeven gedeelte in draf viel, tegenwoordig ben ik dus zo slim om hem dan nog maar een keer aan te laten springen en alsnog een overgang te laten, daar waar het moet)

Liango

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 16:30