Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sander_lotte schreef:Kan iemand me trouwens uitleggen hoe die waypoints precies werken? Ik vind wel informatie op het internet, maar ik snap het nog niet echt...
avaluna schreef:Evelyne79 schreef:je hebt verschillende gps-systemen, wellicht dat je daar op kunt zoeken.
de garmin zumo 550 kan op de motor gebruikt worden, deze zou je dus ook op de menwagen kunnen bevestigen.
Die hebben wij, erg fijn, gebruiken we op de quad en op de koets!
beantsje schreef:Aan de koets bevestigen met een fietshouder is een optie, aan je pols denk ik niet.
Deze dingen zijn in mijn ogen te groot/zwaar om urenlang aan je pols te houden, ze zijn zeker zo groot als de eerste generatie mobieltjes. Ware koelkasten dus.
Daarbij komt, dat deze gps'en enigszins in de juiste richting gehouden moeten worden.
Is het niet een optie om hem gewoon naast je op het bankje te leggen? evt gezekerd met een touwtje/keycord oid zodat hij niet kan vallen?
N.b. dat je maar 50 wp's in een route kan zetten, is geen probleem hoor, maak je gewoon meerdere routes aan.
Evelli schreef:Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen straksheb ook al aantal maal naar een GPS gekeken voor tijdens het mennen.
Momenteel gebruik ik online http://www.afstandmeten.nl om mijn routes op te slaan.
Evelli schreef:nee voor belgie werkt die site niet nee, misschien is er een afstandmeten.be ?