Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
che_gizmo schreef:nee, maar dat ga ik tog ook niet zelf doen?
Het enigste wat ik heb gedaan is hem leren te sturen (gewoon met halster) En het gaat harstikke goed zo, en hij vind het harstikke leuk. Dus ik blijf het gewoon doen.
Maar ik weet nu julie meningen, maar ik blijf erbij dat ik niet echt iets fout doe
che_gizmo schreef:dan heb je leidsels en die zijn tog echt iets anders dan twee longeerlijnen voor de helft opgerolt.
En als je op een kar zit, dan zit je tog stil en hoef je de leidsels niet elke keer te veranderen van lengte.
Dus die doe je 1 keer goed, dat gaat wel lukken. En als ik die lessen er wer bij ga doen zullen ze me daar vast wel iets over zeggen
che_gizmo schreef:Ik heb nog helemaal geen spullen;) alleen 2 longeerlijnen en singel.
En met die grepen heb je gelijk. Maar dat doe ik dus echt niet als ik 2 longerlijnen heb. Dan ga ik tog eerst die leidsels halen. En trouwens, dat duurt nog wel een heele poos. Eer dat ik iemand heb gevonden en de spullen bij elkaar heb, heb ik al weer heel wat lessen gehad. Dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
Ben trouwens 16