[AR] Wagens: Wat voor een heb jij??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:48

Dennis schreef:
Ik moest het 1,5 jaar geleden er speciaal bij bestellen :). Ik heb die stoel in het midden gezet en hij is er pas 1x weer vandaan gekomen met een buitenritje zodat ik naast de menner kon zitten.

Met mij van de zomer :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:48

bij die van mij kan het toevallig weer wel, en da's toch niet echt een nieuwe...

zal waarschijnlijk op veel wagens toch (nog) niet standaard zijn...

teriema

Re: Wagens: Wat voor een heb jij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:35

Toen ik de wagen kocht had ik ook nog geen men ervaring. Maar het kan bij mijn stoel ook echt niet.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:47

Bij onze vorige wagen kon het ook niet, en die we nu hebben is volgens mij ouder en daarbij kan het wel...
Ik wist toen niet beter, en heb het ook nog gemist hoor!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:52

Het is niet standaard. Veel menners maken er helemaal geen gebruik van en zitten altijd in het midden/rechts. Waarom dan een systeem erop zetten zodat je kunt verschuiven? Hoe minder techniek, hoe minder er kapot kan gaan. (Al kan er niet zo erg veel kapot gaan aan een railsje, maar toch)

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:11

Onze oude wagen, de Leon, heeft ook een rails, maar daar is weinig gebruik van gemaakt, hooguit als we met het gezin een rondje deden, de Leica heeft maar 1 stoel, in het midden, ook geen zitjes meer achter, echt alleen functioneel voor de marathons.
Wij gaan een keer of 3 per jaar met de pony;s en mijn paard naar de Veluwe of Drente , vandaar dat we de oude wagen maar gehouden hebben,daar kunnen we goed op zitten en is comfortabeler voor recreatief.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:59

Ik vind de Leica erg gaaf, mocht de mijne vervangen worden zal ik ook naar soort gelijk gaan. M'n stoeltjes achter en naast maak ik toch geen gebruik voor. En de keren dat we met m'n eigen beesten naar buiten gaan staat de groom achterop.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:23

Dit is mijn Lemerij wagen, shetland maatje. Deze heeft wel een verstelbaar bankje en bokkussen is ook verplaatsbaar.

Afbeelding

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:04

Ik rijd rond met een Wijkmans recreatiewagen. Hij is iets te groot/zwaar/lang naar mijn zin voor mijn Haflinger in enkelspan, maar met een tweespan zou hij goed te doen moeten zijn. Hopelijk kan ik dat binnenkort testen. Hier heb je een foto van het geheel. Ondertussen staan er al zelfbouw lamphouders voor fietslampjes en een kilometerteller op. Deze zomer zou ik hem eens uit elkaar willen halen en de zwakke punten in de lak retoucheren en alle roest aanpakken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:27

Gezien de vraagstelling is dit niet echt een informatief topic, bovendien zijn verzameltopics niet zondermeer toegestaan. Hier dan ook een slotje.