Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echwel schreef:De Hongaar van de zwepen was die er niet..
Die heeft idd mooie zwepen vooral van fiberglas, maar dochterlief heeft er 1 bij Kleders gekocht die is ook goed.
Met lekkere lange slag dat je mooi bij het schoftje kunt komen
Elske_D schreef:Weet iemand waar je Döbert zwepen kunt kopen? Geweldige zweep was dat,lang en licht, alleen niet ponyhoevenproof.
Elske_D schreef:Ik ben niet bevoegd op dat stuk van hun site te kijken???
En sjolvir: heb je een adres van dat bedrijf in Dordrecht?
Elske_D schreef:Weet iemand waar je Döbert zwepen kunt kopen? Geweldige zweep was dat,lang en licht, alleen niet ponyhoevenproof.

palousa_boy schreef:ik heb zelf vrij forse handen dus van mij mag een zweep best wat wegen, maar kan me inderdaad voorstellen dat het na een tijdje zwaar wordt.
maar dan nog een vraagje aan jullie..
als een zweep tijdens het mennen zwaar wordt, dan is dat met longeren precies hetzelfde verhaal natuurlijk.
Kopen jullie daar dan ook zo'n dure zweep voor? zou ik namelijk wel zonde vinden als je met een zweep van €80 lekker rondjes door het zand loopt te slepen..
palousa_boy schreef:zou ik namelijk wel zonde vinden als je met een zweep van €80 lekker rondjes door het zand loopt te slepen..
Nouvel schreef:palousa_boy schreef:zou ik namelijk wel zonde vinden als je met een zweep van €80 lekker rondjes door het zand loopt te slepen..
daarom hoeft 'ie ook niet zo licht te zijn, sleept toch door 't zand...
Sjolvir schreef:Nouvel schreef:
daarom hoeft 'ie ook niet zo licht te zijn, sleept toch door 't zand...
Stomme vraag, hoe krijg je het voorelkaar om vanaf de bok, je zweep over het zand te laten slepen?
(ben beginnend menner he, kan je zo'n belachtelijke vraag verwachten!)
Sjolvir schreef:nou daar koop je dus een goedkope van, en die sleep je over de grond!
(heb trouwens een hekel aan longeren, sorry!)