[AR] Eindelijk foto's! Fie voor de kar!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 20:59

Tessebes schreef:
't Is idd een Boxer 1 van Kelders, als ik me ermee mag bemoeien...

He Tes, je praat voor je beurt, volgens mij werd het aan mij gevraagd! Haha! Haha!

Hoi Bolle,
Leuke foto's! Tessebes heeft wel gelijk, het is inderdaad een Boxer 1 van Kelders. Het was een inruilwagen en Tessebes heeft er mee gereden voordat wij hem kochten, vandaar dat ze de wagen kent.
Ons paardje heeft er nu 3x voor gelopen en voor zover ik het kan beoordelen nu vind ik het een fijne wagen.
Hoelang heb jij je Boxer al en bevalt 'ie goed?

Bolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:02

Ik had samen met een vriend twee exemplaren gekocht tijdens Paard & Koets in 2001 en ik moet zeggen dat ze prima bevallen.
Wat we erg prettig vinden is dat de wagen zo heerlijk licht rijdt.
We hebben er wel een aantal zaken aan laten veranderen.
Ik heb o.a. ander plaatwerk, n.l. schulpjesplaat i.p.v. dat vierkante gaas, een z.g. bomenstang tussen de wielen zodat je niet zo snel vast komt te staan, hogere rugleuningen voor de twee zitplaatsen achter, verwijderbare skai spatlappen aan voor- en achterkant in het bakje achter en een extra verwijderbare treeplank zodat de groom bij hhangen niet de knieën stoot.
En dat allemaal zonder meerprijs, sterker nog, we kregen nog een leuke korting omdat we er twee kochten....... Kelders, prima service.
Tot nu toe heb ik alleen maar op de openbare weg gereden en sedert november 2002 i.v.m. een peesblessure helemaal niet meer, maar die vriend van mij heeft al diverse keren meegereden in marathonswedstrijden (hij heeft met zijn paard ook meegewerkt aan het testartikel in de BIT, zijn naam is René Kwintenberg).

Afbeelding
René Kwintenberg tijdens de najaarsmarathon te Spaarnwoude 2002

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 23:44

Wow.... Dat ziet er netjes uit Ellis! Mooie combi

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 21:06

Bolle schreef:
maar die vriend van mij heeft al diverse keren meegereden in marathonswedstrijden (hij heeft met zijn paard ook meegewerkt aan het testartikel in de BIT, zijn naam is René Kwintenberg).

Wat grappig, dan heb ik ze wel in BIT zien staan, want dat artikel heb ik gelezen! Is dat ook zijn kar, die Boxer die getest wordt, of is dat een nieuwe?

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 10:43

Fie staat echt leuk voor de wage zeg!
Echt een super mooi rijtuig heb je,het ziet erg leuk uit.

Bolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 12:57

Nouvel"]
[quote="Bolle schreef:
maar die vriend van mij heeft al diverse keren meegereden in marathonswedstrijden (hij heeft met zijn paard ook meegewerkt aan het testartikel in de BIT, zijn naam is René Kwintenberg).

Wat grappig, dan heb ik ze wel in BIT zien staan, want dat artikel heb ik gelezen! Is dat ook zijn kar, die Boxer die getest wordt, of is dat een nieuwe?
[/quote]

Nee, dat was niet zijn kar, dat zou ook niet helemaal eerlijk zijn want die van hem is zoals ik al aangaf niet meer standaard.
De Kelders wagen uit die test is dus helemaal standaard zoals hij af fabriek wordt geleverd.

Ballerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:13

dat ziet er netjes uit, mooi rijtuig en leuke pony

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 18:40

LOTH schreef:

Laat Nouvel maar niet horen dat je dat een pony noemt, ze is erg trots op haar paardje Knipoog Knipoog

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:54

Mooi paard en bij de 5e (:?) foto kiepert die man (ff naam vergeten) idd bijna van de kar! Maar het is een mooie kar met leuke wielen! Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 19:13

Nouvel"]
[quote="LOTH schreef:

Laat Nouvel maar niet horen dat je dat een pony noemt, ze is erg trots op haar paardje Knipoog Knipoog
[/quote]

Jemig, zit 'ie weer op mijn naam te reageren!!!
Waarom heeft 'ie nou een eigen naam op Bokt als 'ie die niet gebruikt...
Mannen, grrr Frusty

Bolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:25

Feetje schreef:
Mooi paard en bij de 5e (:?) foto kiepert die man (ff naam vergeten) idd bijna van de kar! Maar het is een mooie kar met leuke wielen! Haha!

Dat hoort ook zo...... *LOL*
Een koetsier hoort op zijn/haar koets ruim te zitten, en anders gaan ze maar achterin..... Tong uitsteken

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 22:32

Bolle"]
[quote="Feetje schreef:

Dat hoort ook zo...... *LOL*
Een koetsier hoort op zijn/haar koets ruim te zitten, en anders gaan ze maar achterin..... Tong uitsteken
[/quote]

Hahaha, goed gezegd! Haha!