[AR] MenSport

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Re: MenSport

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:21

Ik mis nog 6 'puzzelstukjes', vervelende rotpuzzel Tong uitsteken Die ene is zó herkenbaar, maar ik kan gewoon de naam er niet bij vinden.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 10:42

Sjonniej schreef:
Ik mis nog 6 'puzzelstukjes', vervelende rotpuzzel Tong uitsteken Die ene is zó herkenbaar, maar ik kan gewoon de naam er niet bij vinden.

Ik heb er dus geen puzzel in zitten... Huilen

Inmiddels wel een berichtje terug dat ik een nieuwe gestuurd krijg. Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:50

Ik ben nog niet aan de puzzel begonnen, druk druk druk. Maar ga me er van de week over buigen Lachen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:54

Agh arme André.... Gelukkig komt het allemaal goed! Hoe had je anders, zonder Mensport Kerstpuzzel, de feestdagen door moeten komen??? Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:15

Sjonniej schreef:
Agh arme André.... Gelukkig komt het allemaal goed! Hoe had je anders, zonder Mensport Kerstpuzzel, de feestdagen door moeten komen??? Knipoog

ROFL

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:09

Hmm, ik mis er nog zo'n 8. Tijd om de complete jaargang er eens bij te pakken.

Iemand trouwens meer kennis over die ribprotector die te winnen is?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:13

ik heb nog helemaal geen mensport, dus ook geen puzzel... Clown

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 13:30

Ik vind trouwens de kritieken op Paard en Koets wel erg lovend.
Soms zouden ze zich best eens iets kritischer op mogen stellen, hoewel de commentaren van Eef Piepers die nu afscheid heeft moeten nemen soms wel eenzijdig en grijs gekleurd waren.
Een meer journalistieke inslag zou soms niet verkeerd zijn al begrijp ik ook wel dat het blad veelal door nauw-betrokkenen word gemaakt en men vaak moeilijk commentaar durft te geven.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:13

Klopt inderdaad André. Het zijn echt gezellige verslagen en artikelen, leuk om te lezen. Maar ik zou het inderdaad ook waarderen als er wat vaker een kritische noot wordt geplaatst. Jammer, hierdoor mist het blad diepgang.

Ribprotector had ik ook nog nooit van gehoord?? Kan me bij het plaatje ook erg weinig voorstellen.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 18:18

Sjonniej schreef:
Klopt inderdaad André. Het zijn echt gezellige verslagen en artikelen, leuk om te lezen. Maar ik zou het inderdaad ook waarderen als er wat vaker een kritische noot wordt geplaatst. Jammer, hierdoor mist het blad diepgang.

Ribprotector had ik ook nog nooit van gehoord?? Kan me bij het plaatje ook erg weinig voorstellen.

Zullen we eens soliciteren? Haha!

Ribprotector ken ik ook niet.
Misschien wel handig. Ben al een van de kar afgevallen waarbij ik de kar op mijn ribbetjes kreeg. Er waren er een aantal gebroken. Heb ik toch een heel aantal weken plezier van gehad en heelde ook nog eens slecht waardoor ik af en toe nog bij een kleine botsing er spontaan één weer breekt.. Nagelbijten / Gniffelen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:29

BlackDevils schreef:
Misschien wel handig. Ben al een van de kar afgevallen waarbij ik de kar op mijn ribbetjes kreeg. Er waren er een aantal gebroken. Heb ik toch een heel aantal weken plezier van gehad en heelde ook nog eens slecht waardoor ik af en toe nog bij een kleine botsing er spontaan één weer breekt.. Nagelbijten / Gniffelen

goed puzzelen dan maar! Cool

Ik heb 'm inmiddels ook ontvangen trouwens!

MenFreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:36

Gelukkig Lachen Iedereen weer voorzien van een goed exemplaar.
(Behalve BD dan Knipoog, soort zoekt soort hé?)

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:13

die puzzel valt indd niet mee....

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:30

nog 2...

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:33

MenFreak schreef:

Huilen van het lachen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 06:48

BlackDevils schreef:
Sjonniej schreef:

Zullen we eens soliciteren? Haha!

Ik begrijp van de foto bij de puzzel dat het een protector is voor de ribben van je paard en niet voor jezelf helaas BD

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 09:14

is het niet een soort van drukverdeler? of een zacht "kussentje" om de huid op de ribben te beschermen, gezien de ribben bij sportpaarden vaak dicht onder de huid liggen.

Elske_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:47

BlackDevils schreef:
Een meer journalistieke inslag zou soms niet verkeerd zijn al begrijp ik ook wel dat het blad veelal door nauw-betrokkenen word gemaakt en men vaak moeilijk commentaar durft te geven.

Heeft niet zozeer te maken met niet durven, eerder met niet willen. Maar dat gebeurt niet alleen in de MS. Wat te denken over het dubieuze zinnetje in de Hoefslag van deze week: menner Koos de Ronde was een maatje te groot voor zijn concurrentie en werd Nederlands Kampioen (of woorden van dergelijke strekking) Nou nou, onafhankelijkheid troef Verdrietig

Mevrouw de journalist: houd een ander of uzelf voor de gek, maar niet mij!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:53

Elske_D schreef:
[

Heeft niet zozeer te maken met niet durven, eerder met niet willen. Maar dat gebeurt niet alleen in de MS. Wat te denken over het dubieuze zinnetje in de Hoefslag van deze week: menner Koos de Ronde was een maatje te groot voor zijn concurrentie en werd Nederlands Kampioen (of woorden van dergelijke strekking) Nou nou, onafhankelijkheid troef Verdrietig

Mevrouw de journalist: houd een ander of uzelf voor de gek, maar niet mij!

Dan gaan we weer naar de discussie Beekbergen Knipoog
Ik vind ook dat een bepaalde mevrouw zich niet geheel onafhankelijk opensteld wat betreft het bitloos mennen....

Veel redenen voor ons om de Mensport dus niet meer te willen ontvangen..

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:03

Dit stond op de site over foute exemplaren:

Helaas is er iets mis gegaan bij het drukken van MenSport 9; bij een aantal exemplaren is er een gedeelte weggevallen, terwijl andere pagina’s er dubbel in staan.

Abonnees die zo’n misdruk hebben ontvangen, kunnen dat doorgeven via info@mensport.nl of (tel.nr.). Zij krijgen dan alsnog een correct exemplaar thuisgestuurd.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:04

netjes!

Elske_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:29

Echwel schreef:
Dan gaan we weer naar de discussie Beekbergen Knipoog
Ik vind ook dat een bepaalde mevrouw zich niet geheel onafhankelijk opensteld wat betreft het bitloos mennen....

Veel redenen voor ons om de Mensport dus niet meer te willen ontvangen..

Nou Beekbergen, dat is weer een andere kwestie. Denk ik dan.
De mevrouw van het bitloos draaft weliswaar nogal door, maar die handelt nog uit idealisme. Maar dat je je werk aanwendt om manlief positief in de kiijker te zetten, dat gaat werkelijk te ver.

Kortom: genoeg om je aan te ergeren Haha!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 12:52

Elske_D schreef:
Maar dat je je werk aanwendt om manlief positief in de kiijker te zetten, dat gaat werkelijk te ver.
Ik vind betreffende verslaggeefster toch wel een prettige schrijfstijl hebben en ik kan niet zeggen dat ze over haar eigen familie/man meer positief is dan over overige menners.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 13:08

MenFreak schreef:
Wat goed is is een interpretatie van je eigen maatstaven. Ik kan inderdaad niet altijd aan mijn eigen voldoen. Als de intentie maar goed is dan ben je al een heel eind op weg Knipoog Haha!

Elske_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:30

BlackDevils schreef:
Elske_D schreef:
Maar dat je je werk aanwendt om manlief positief in de kiijker te zetten, dat gaat werkelijk te ver.
Ik vind betreffende verslaggeefster toch wel een prettige schrijfstijl hebben en ik kan niet zeggen dat ze over haar eigen familie/man meer positief is dan over overige menners.

Ik zie geen mankementen aan haar schrijfstijl, helaas wel aan haar onderwerpkeuze. Je zou eens moeten gaan turven Lachen

Let wel, eea is voornamelijk zichtbaar in de Hoefslag. Bij Mensport houden ze haar mss wat korter...