Die ene is zó herkenbaar, maar ik kan gewoon de naam er niet bij vinden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Die ene is zó herkenbaar, maar ik kan gewoon de naam er niet bij vinden. Sjonniej schreef:Ik mis nog 6 'puzzelstukjes', vervelende rotpuzzelDie ene is zó herkenbaar, maar ik kan gewoon de naam er niet bij vinden.
.
Sjonniej schreef:Agh arme André.... Gelukkig komt het allemaal goed! Hoe had je anders, zonder Mensport Kerstpuzzel, de feestdagen door moeten komen???
Sjonniej schreef:Klopt inderdaad André. Het zijn echt gezellige verslagen en artikelen, leuk om te lezen. Maar ik zou het inderdaad ook waarderen als er wat vaker een kritische noot wordt geplaatst. Jammer, hierdoor mist het blad diepgang.
Ribprotector had ik ook nog nooit van gehoord?? Kan me bij het plaatje ook erg weinig voorstellen.
BlackDevils schreef:Ribprotector ken ik ook niet.
Misschien wel handig. Ben al een van de kar afgevallen waarbij ik de kar op mijn ribbetjes kreeg. Er waren er een aantal gebroken. Heb ik toch een heel aantal weken plezier van gehad en heelde ook nog eens slecht waardoor ik af en toe nog bij een kleine botsing er spontaan één weer breekt..
Iedereen weer voorzien van een goed exemplaar.
, soort zoekt soort hé?) MenFreak schreef:GelukkigIedereen weer voorzien van een goed exemplaar.
(Behalve BD dan, soort zoekt soort hé?)
BlackDevils schreef:Sjonniej schreef:Klopt inderdaad André. Het zijn echt gezellige verslagen en artikelen, leuk om te lezen. Maar ik zou het inderdaad ook waarderen als er wat vaker een kritische noot wordt geplaatst. Jammer, hierdoor mist het blad diepgang.
Ribprotector had ik ook nog nooit van gehoord?? Kan me bij het plaatje ook erg weinig voorstellen.
Zullen we eens soliciteren?![]()
Ribprotector ken ik ook niet.
Misschien wel handig. Ben al een van de kar afgevallen waarbij ik de kar op mijn ribbetjes kreeg. Er waren er een aantal gebroken. Heb ik toch een heel aantal weken plezier van gehad en heelde ook nog eens slecht waardoor ik af en toe nog bij een kleine botsing er spontaan één weer breekt..
BlackDevils schreef:Een meer journalistieke inslag zou soms niet verkeerd zijn al begrijp ik ook wel dat het blad veelal door nauw-betrokkenen word gemaakt en men vaak moeilijk commentaar durft te geven.
Elske_D schreef:[
Heeft niet zozeer te maken met niet durven, eerder met niet willen. Maar dat gebeurt niet alleen in de MS. Wat te denken over het dubieuze zinnetje in de Hoefslag van deze week: menner Koos de Ronde was een maatje te groot voor zijn concurrentie en werd Nederlands Kampioen (of woorden van dergelijke strekking) Nou nou, onafhankelijkheid troef![]()
Mevrouw de journalist: houd een ander of uzelf voor de gek, maar niet mij!
Echwel schreef:Dan gaan we weer naar de discussie Beekbergen![]()
Ik vind ook dat een bepaalde mevrouw zich niet geheel onafhankelijk opensteld wat betreft het bitloos mennen....
Veel redenen voor ons om de Mensport dus niet meer te willen ontvangen..
Elske_D schreef:Ik vind betreffende verslaggeefster toch wel een prettige schrijfstijl hebben en ik kan niet zeggen dat ze over haar eigen familie/man meer positief is dan over overige menners.Maar dat je je werk aanwendt om manlief positief in de kiijker te zetten, dat gaat werkelijk te ver.
MenFreak schreef:Wat goed is is een interpretatie van je eigen maatstaven. Ik kan inderdaad niet altijd aan mijn eigen voldoen. Als de intentie maar goed is dan ben je al een heel eind op wegGelukkigIedereen weer voorzien van een goed exemplaar.
(Behalve BD dan, soort zoekt soort hé?)
BlackDevils schreef:Elske_D schreef:Ik vind betreffende verslaggeefster toch wel een prettige schrijfstijl hebben en ik kan niet zeggen dat ze over haar eigen familie/man meer positief is dan over overige menners.Maar dat je je werk aanwendt om manlief positief in de kiijker te zetten, dat gaat werkelijk te ver.