Gewoon even de zoekfunctie gebruiken dus, want dit blijft een eindeloze discussie zolang het niet verplicht is

Ik tem dus even.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elske_D schreef:Vind het er belachelijk schijterig uit zien. En dan vooral de voorbeelden (zoals ook hier op bokt) van mensen die doodveilig met cap op mennen, maar alle passagiers zonder laten rijden. Mwahaha
x_Marr schreef:Uhm, hier zijn al miljarden topics over
Gewoon even de zoekfunctie gebruiken dus, want dit blijft een eindeloze discussie zolang het niet verplicht is
Ik tem dus even.

x_Marr schreef:Excuses, krijg net een pb dat dit aangespannen rijden is, niet goed gelezen!
Toch kan ik al een paar topics vinden erover:
[AR] Cap op met mennen?
[AR] [AR] Cap tijdens het mennen??
Tinkerlady schreef:Naar mijn weten moet je inmiddels verplicht met cap op je koetsiersexamen doen. Kwestie van tijd en het wordt de standaard regel.
Citaat:*Ziet de Koningin en het bruidspaar al met helm in de koets zitten*
Maar in de zomer draag ik hem ook.Wat andere mensen ervan vinden zal mij een biet zijn........Als ik mensen meeneem moeten ze ook een cap op van mij anders gaan ze maar lopen
Op menkamp en tijdens clinics etc. Verder eigenlijk altijd zonder. Terwijl we het in het begin met de weg op gaan wel gedaan hebben hoor, maar nu eigenlijk nooit meer. Tinkerlady schreef:Elske_D schreef:Vind het er belachelijk schijterig uit zien. En dan vooral de voorbeelden (zoals ook hier op bokt) van mensen die doodveilig met cap op mennen, maar alle passagiers zonder laten rijden. Mwahaha
Soms zijn reacties zo beneden peil, maar ja....
L_bonsai_L schreef:is het niet verplicht? dat vind ik best raar, want met rijden is het ook verplicht, en met aanspan kan je toch juist ergere ongelukken krijgen(kar op de kop ofzo)