Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Debo"]
[quote="stef"][quote="Debo schreef:ff 1 opmerking............ waarom geven er mensen advies als ze zelf niet weten hoe het moet?????
stef"]
[quote="Debo"][quote="stef"]
[quote="Debo schreef:ff 1 opmerking............ waarom geven er mensen advies als ze zelf niet weten hoe het moet?????
stef schreef:dit bedoel ik dus met uitleg geven via internet. Een halve uitleg die nogal vaag is. Gevolg, woogy gaat straks op eigen houtje op een verkeerde manier aan de gang... need i say more?
Ik blijf het maar zeggen, compliment en buiging zijn 2 totaal verschillende dingen. Ik snap niet waarom iedereen nou zo graag het hoofd tussen de benen wil hebben
stef schreef:ja hoor, heb ik...
stef schreef:omdat ik dit niet zomaar duidelijk via internet uit kan leggen zonder dat ik daarbij een voorbeeld kan aangeven (en dus kan laten zien wat ik bedoel)
stef schreef:Dat zeg ik dus continu. Bij een compliment hoort het hoofd niet tussen de benen. Het risico hiervan? Als ie uit evenwicht raakt en om valt... *ieuw*
Maarja, dan zeg ik ernaast. en dan? Dan stort elk paard uit evenwicht, omdat dit niet iets is wat je zomaar doet