Ik heb met Raak de join up gedaan. Onder begeleiding uiteraard. Bij Raak was het probleem dat hij ineens uitdrukkelijk vond dat hij boven mij stond. Dat uitte zich in erg vreemd gedrag. En ja, het was psychisch zwaar voor hem dat kon ik aan alles merken. En ook voor mij was het psychisch zwaar want ik heb er veel van opgestoken en ben geconfronteerd met dingen die ik voorheen niet zag. Niet dat ik hem mishandel hoor laat dat duidelijk zijn want ik zou hem geen haar krenken. Maar ik was ook te soft om het maar zo te zeggen en uiteindelijk wandelde hij gewoon over me heen. Maar, nadien moet ik eerlijk bekennen dat hij er veel rustiger onder geworden is. Alsof hij zelf eindelijk wat rust vond in het feit dat hij niet meer zo het machtspelletje hoefde te spelen. Alsof ie het een geruststellende gedachte vond een leider te hebben. Ik kan zeggen dat ik er een heel ander paard aan heb nu. Dat is puur even mijn ervaring. Ik vond het overigens erg leuk maar psychisch ook voor mij erg moeilijk. Ben blij dat ik het niet op eigen houtje heb gedaan.